AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
659

E36 Sedan Styling?

Ni
8
Nicson
318i -92
Heisann.
Jeg har en original BMW E36 1991 318i Laguna metallic.
Den er inte stylet på noget vis, den har kun senkningssats på 60mm/40mm.

Dette er problemet. Jeg har lyst til å style bilen min slikt at den får et frekt utseende. Gjerne M3 styling. Hvor i Sverige kan jeg kjøpe dette?

Hva ville dere gjort med ca 25,000 sek, med en original bmw som meg?

Takk for alle svar.

Nicson
Finns även dalhems.se och MHstyling.se....sen vet ja inte om nfs.nu fungerar längre
Hej.
Det finns ju en del på:

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Nicson,
Jag får nog säga att om jag varit i din sits hade jag försökt sälja originalbilen och köpt en "ny" som redan haft delar av den styling du vill ha. Detta med styling är ju så personligt, så om du lägger ned 25 000:- på det DU tycker är snyggt, får du dessvärre räkna med att det inte höjer bilens andrahandsvärde speciellt mycket om du inte lyckas sälja den till någon med exakt samma smak :)

Om du trots detta vill behålla din nuvarande bil och kosta på den en liten "makeover" så skulle jag föreslå följande:
* 17" Fälgar från Länk , exempelvis någon av deras M3-kopior (c:a 12 000:- inkl. däck))
*Nedlackering av tröskellådor och spoilers(ca 2-3000:- )
*Vita blinkers runt om(ca 2500:-)
*Något sportavgassystem(ca 3000:-)

Smakfullt, snyggt och till ett ganska överkomligt pris :)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Ni
8
Nicson
318i -92
Takk for alle svar ;)
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
sen behöver styling inte kosta så mycket köpte orginal m3front till min 325:a + rödvita bakljus från en skrot (bildelsbasen.se) det gick på 2500 kr. sen vita blikers fram och sidan finns det på börsen billig peng kanske 500 kr !!! m3 kjolar ligger runt 1400 kr samt speglar i kopia för 600 och uppåt !!! sen lack på det kan komma under billigt gäller bara och leta !!!

Mvh/ Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.