|
|
|
|---|---|
|
Jag har träinrednings detaljer i min M5,men vill byta ut dom. trät börjar på bakdörren sen går delarna runt till andra bakdörren så jag har ej rundet Ac reglagen och växelspaken. Så är bara intresserad av dom delarna... Finns det någon som har Titan/Kolfiber detaljer i sin bil? Har du bilder så jag kan se? Hur var passformen på delarna som skulle dit? Tack på förhand. // Bengan Stummt är inte dummt!!! | |
|
sorry,Kolfiber skall det står i rubriken. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Finns orginal kolfiberpaneler från BMW i bland annat dom 32st M540i tillverkade för Canada. Länk Länk Länk Vet inte pris men antagligen samma som trädetaljerna. Mvh Stephan |
|
markus00 |
Jag har kolfiber inredningsdetaljer från HR i min E34. Jag har bara deras lilla sats men det ser väldigt bra ut. //Markus ----- Min bil: Länk |
| Markus00: Var kan man köpa HR´s? | |
|
Ingen som har bilder på sina delar? Titan och aluminium skulle jag villa ha,även kolfiber är snyggt. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Bengan: Har du sett denna sida tidigare? Länk |
|
|
Kane: Den var ny för mig... Är det bra kvalitte på delarna? Hur sitter dom fast i bilen,limmas eller? Är mycket nyfiken på hur aluminum ser ut i E34an...vill ha en bild på det!! // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Tjenare bengan! Har några bilder på aluminium inredning i E34 ja, hade det i min förra 535 -90! Är du intresserad av se dom så kan jag skicka nån bild till mailen din?? M3 Rulezzz |
|
|
Ackerlund: Det vore kanonskjysst om du fixade det. Maila över bilderna till mig när du har tid över!! ha de bäst.. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Tja Har skickar några bilder nu, dom kanske inte är så bra men du ser ju iaf hur de ser ut! Hoppas dom hjälper dig på traven=) Mvh// Jens M3 Rulezzz |
|
|
Ackerlund: Kan du skicka några bilder till mig också? Bengan: Här finns en leverantör till (har dock inte sett några bilder på den siten); Länk |
|
|
Ackerlund: Skulle gärna vilja se bilder jag med =) Roger.dahlen@home.se //Roger ----- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.