|
|
|
|---|---|
|
Någon i Malmö trakten som kan hjälpa mig att byta till vita blinkers köpta på Biltema? Har inte tummen mitt i handen men det verkar lite svårt. Jöjje | |
| Kalle kanske?? | |
| vilka skall du byta? alla? | |
| kan hjälpa dig på mån efter jobbet... maila mig. | |
|
De fram och ev. på sidan! Kalle .. vem är det? Jöjje |
|
| du fixar det själv! man får bara böka på ett tag... | |
| ni verkar vara online nu hehe | |
|
japp... sitter här nu!! Fram.. ganska bökigt.. tänkte om någon som gjort det innan kan hjälpa mig... mot en ersättning såklart! Jöjje |
|
|
Lyckades utan hjälp byta sidoblinkersen.. passformen var perfekt! Och tack Daniel för att du kan hjälpa mig med blinkersarna i morgon! Jöjje |
|
|
Härligt! så ska det låta. Hjälp till om man kan! |
|
| Tack daniel för hjälpen!!! | |
|
G-M, Om den var denne Kalle du syftade på så har jag haft fullt upp helgen lång. Annars är det inte säkert att jag klarat bytet heller...är ingen vidare mekare, iallafall inte på det praktiska planet :-/ Jöjje, Fint att det löste sig :) stimpenbmw2, Underbart med människor som ställer upp! Tur att det finns sådana som du :):) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hej Kalle.. Jo det var nog den Kalle.. Du alltså.. Fick lyxhjälp idag av stimpenbmw2... Fin sajt det här! |
|
|
hehe bara glad att kunna hjälpa en annan bmw ägare. vi skall hålla ihop hehe. nästa gång e det kanske jag som behöver hjälp med ngt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.