|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad är det för stolar i den bilen och vad det är för mätare som finns vid sidan om. F*n att man inte bor nära för att åka och titta på den Se länk: Länk | |
|
Det är Alpinastolar. Mätare sidan om? Ser ut som elstyrning av stolarna. /T.P. |
|
|
Det är elstyrning av stolarna, den inredningen är för närvarande till salu på börsen såg jag. //Sniffer |
|
|
Nej! Jag menar vid sidan om instrumenpanelen!!! Inte stolarna. |
|
|
Är nog nån typ oljetemp eller nåt... Alpina brukar ju ha extra instrument nånstans... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Troligtvis visar mätarna oljetryck, oljetemp och bakaxeltemp digitalt. Finns på flera alpina. /// Andreas |
|
|
Min kompis hade den inredningen, hans B6 åkte i Karlstad. Jag har åkt med i den, ganska fin inredning faktiskt. //Schnitzer |
|
|
Ang. stolarna: Det är Recaro stolar som fanns som tillval till Alpina.. Min B8 har exakt de där stolarna. Väldigt trevliga faktiskt. (Konstigt dock att inte fram/bak skjutandet av stolarna sköts elektroniskt när allt annat gör det) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
| fram o bakskjutandet elektriskt försvårar arbetet me o få ut mäniskor från bilen vid en kraftig smäll kan de va därför tro??? | |
|
Den bilen finns det inte mycket kvar på! Mätarhus,Motorn finns kvar i bilen, Och det var en duktig avåkning bilen har gjort!!!! Har varit och tittat på den. Micke.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.