|
|
|
|---|---|
-RW- |
...dessutom extrapris. Var på autowåx i Karlstad och fick se en 320i-03 ///M Optic Silver. Vilken läcker bil, WOW. Försäljaren sa att det är extrapris på den nu du får köpa den för 310.000:- alltså 30.000:- billigare än det ursprungliga priset. |
|
Bara att handla :)) /Johan [CUL8ER] |
|
| Jubileumskampanj i Sverige på bilen. Se på Bmw:s hemsida, dock bara drygt 20 tkr i rabatt då de säger att jubileumsbilen kostar drygt 332 tkr | |
| dem e såå snygga =))) | |
|
Kan bara instämma. Fast touring är snyggast! ;-))))) Fast mer än 6,6% rabatt ska du kunna få utan allt för mycket förhandling... |
|
|
Håller med Henrik A, E46 touring med M-paket 2 är den snyggaste modellen förutom M3 :-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
-RW- |
finns det ingen bild på den, den e så läcker, jag trodde först att det var en ///m-3. Finns även en blå 325i Coupé som också ser grym ut. |
ant |
ja! jag var in pålo-s bil i västerås. dom hade en mörkblå 320i med m-optiken. jag dreglade ett tag på den vill jag lova. fick även frågan om jag var intresserad av att skriva papper.. jag förklarade då hur min ekonomi såg ut men att jag gärna skulle återkomma senare.. =) jag fick dock beröm för skicket på min nuvarande bil som jag hade parkerat utanför.. ========== Länk |
Berco |
Tjena grabbar. jag var själv ute efter en 320 IM innan jag köpte 325,an ,när jag kollade upp vad det skulle kosta att köpa en ny 320IM med samma utrustning som det är på kampanj bilarna nu så fick jag priset 305 tkr med rabatt,så det kampanj priset är inte specielt billigt. |
Adder |
Hmm, betalade obetydligt över kampanjpriset för min 325iM-01... Fick dessutom vinterdäck med.. Så något kap är det nog inte. Dessutom, 320 är lite undermotoriserad (i min mening) men jag ser att frågan är uppe för diskussion för tillfället.. |
-RW- |
men 320i:n i Silver ,är klart snyggare än 325;an. Sad but true;) |
|
Alla hakar ju upp sig på att kampanj-priset är dyrt. Men man lär ju ha lika stor prutmån på en sån bil som på vilken BMW som helst. Bara för att det är ett kampanj-pris är det ju inget som säger att det är prutat och klart... Pruta på! :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.