|
|
|
|---|---|
|
undrar vad IAL betyder. I=injection L=Lange.. men A:et vad står det för ? alles ? sedan undrar jag om en bmw740iL kan erbjuda någonsorts ekonomisk nackdel förutom inköpspriset ? L karossen ser verkligen mer graciös ut , sen att jag inte kommer åka i baksätet men endå :-) | |
|
A=Automat Kan inte tänka mig att den långa versionen ger någon ekonomisk nackdel __ Länk |
|
|
Ok då får det bli en L version.. men hmm Automat. ja trodde att 95% av alla 740 hade automat.. ja har då aldrig sett nån med manuell låda. men helst vill ja ju ha en L med manuell låda... säkert lätt att hitta. :-))) L varianten verkar ochså ovanlig. :-( |
|
|
Ja, en manuell låda på en 740 är nog inte det lättaste att hitta, men de finns :) Tror aldrig att den såldes i Sverige. __ Länk |
|
|
740i E32 fanns bara med automat, dvs. bara i iA-utförande. 740i E38 finns däremot enstaka exemplar med 6-vxl manuell, men det är inte särskilt vanligt eller efterfrågat. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
FolkaaN |
740 med manuell såldes bara i tyskland så se om du kan hitta en importbil... Man ska ha BMW |
| Kombinationen Lang och manuell vxl är nog i princip så ovanlig att den inte finns. Vore oerhört intressant om någon sitter på en siffra över hur många såna som tillverkats - om några HAR tillverkats. :) | |
|
Ja har då letat hela dagen på internet och hittat 0 styckna till salu , så jag får nöjja mig med en iL variant , det är egentligen mest för karossens skull jag köper 7-serien , tycker den är snygg och inte så rundad som många andra bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.