AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
289

328ci...hur mycket?

Ma
91
Maco
525iT-04 E61
Hi all!
Letar febrilt efter en 328ci-00! Har haft kontakt med vissa importfirmor, men har ej bestämt mig...
Vad ska man ge för 328ci 3000-5000 mil, sportstolar, skinn, glaslucka, larm, osv.....
Maco:
välkommen till forumet:))

Om du går in på Bmw börsen(till vänster) så finns det ett antal 328Ci till salu allt från 199K och uppåt.
Ma
91
Maco
525iT-04 E61
Tack starre!
Ville bara ha lite info om just 328ci från erfarna bmw-ägare, det skulle hjälpa mig mycket!
Maco:
Dock är jag inte så erfaren men hittade ändå en riklig utrustad bil:

TV-Navigation, Svart invändigt med Carbon och skinn inredning, mycket snyggt! Sportstolar med halvskinn, glastaklucka, all el, multiratt, Park Distance Control, nokia mobil telefon med inbyggd mikrofon, farthållare, mittarmstöd, elstolar med minne, Xenonljus, vita blinkers, cromelinepaket, fjärrlarm + mycket mer... Fullservad enligt servicebok. Bilen är fullmatad och i absolut toppskick!
Går som en dröm!!!

Information
Modell BMW 328ci
Årsmodell 2000
Färg Cosmossvart
Mil 5.000
Kaross E46 (3-

Information
Modell BMW 328ci
Årsmodell 2000
Färg Cosmossvart
Mil 5.000

249.000:-

Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
vem vill egentligen sälja ovanstående bil... blir det bättre?

Mvh Mohsen
AP
188
APPCON
MB CLS55AMG
Macco: Starre ligger nog rätt i sin bedömning. En med nämnda utrustning i Titansilver kan se ut så här Länk inthe helt fel va!? Mohsen: Yes.... en dröm.
Ma
91
Maco
525iT-04 E61
Tack för svaren! Men 250000 låter lite saftigt.....man hittar lite billigare ex om man letar på mobile.de, eller hur?
Var finns 328:an som du skriver om starre?
Maco:

Bilen finns på BMWBörsen högst upe till vänster sök efter e46 kaross.
Marcus N
Tjena! Intressant att se diskutionerna runt min bil. Varför den är till salu är för att våren börjar närma sig och cabbe suget börjar krypa på...

- Maco 249000:- är mycket pengar, men du måste jämföra pengarna i förhållande till bilen och inte stirra dig blind på summan. Visst finns det billigare, men med samma utrustning och skick? och att jämföra en bil som finns i sverige med en tysk är väl ändå inte riktigt samma sak.

Macke
Marcus N:

Tycker att din bil både ligger rätt i pris och har rätt utrustning där av tog jag mig friheten att lägga ut lite info om bilen.
Marcus N
-starre Det tackar jag för!

Macke
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Markus N: Jag håller med! summan är saftig men vad är itne bilen? som du ser innan så skrev jag... VEM vill bli av med en sådan bil? liksom blir det så mycket bättre? itne enligt min mening i alla fall! Du kommer att få den sålt den närmsta veckan sak du se! Maco... lycka till med köpte :)

Mvh Mohsen
Marcus N
-Mohsen Kul att du gillar den, den är jäkligt schysst! Ja vi får väl hoppas att det är ngn mer som är sugen på den ;)

MvH /

Macke
Ma
91
Maco
525iT-04 E61
Bilen är kanon Macke, inget snack om saken! Är den s-såld eller import? hur länge har du haft den?
Marcus N
- Maco Den är Importerad, jag har ägt den i ett halvår.

Macke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.