|
|
|
|---|---|
|
Passar den här vingen på E36 coupé också måntro? Nån som vet? *Det kostar att ligga på topp* | |
|
vilken? *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Glömde länken Länk *Det kostar att ligga på topp* |
|
|
Det var ju någon me en gul bil om jag inte minns fel som hade modifierat en compactvinge till en e36. såg fint ut. e själv sugen på att göra det. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Jo jag såg den jag också, en gul m3:a, men undrar hur mycket han fick modifiera dn, jag har mailat honom nu iallafall. Berättar vad han sa sen MVH//TF *Det kostar att ligga på topp* |
|
|
tack.. vore snällt. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Han hade gjort om en compact vinge som du sa, bla kapat den på mitten. Jag var dock på bmw idag och kollade på en liknande vinge från M3 E46, kostar 1165:- inkl moms och då är den grundlackad. Det skiljer bara 1,5 cm i bredd mellan bagageluckan på E36 och E46(är lite kortare) på coupérna alltså. Det gör att det skulle kunna se rätt så bra ut med en sådan vinge. Intressant, MVH//TF *Det kostar att ligga på topp* |
|
|
Stubben: inte så farligt pris ju.. men är böjningen på m3ans bagagelucka o e36ans samma då?? ser väl inte lika dana ut.... du kollade inte vad en sån vinge till compacten gick på?? mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Nej det kollade jag inte då han med den gula m3:an sa att man skulle måsta modifiera den innan den passade. Sånt är jag inte så bra på. Kan inte tänka mig att den skulle kosta något mycke mer än vingen till E46. Han jag pratade med på BMW trodde att det inte skulle vara någon stor operation att få den att passa på e36. E46 vingen alltså MVH//Thomas *Det kostar att ligga på topp* |
|
|
oki...ska lämna in min bil på bmw imorron för att få lite nya delar som nån idiot tagit på bilen. kan fråga dom då oxå o se vad som säger på bmw här ;) återkommer.. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.