|
|
|
|---|---|
Lillbjörken |
Har någon en aning om man grejar att koda en ny larmdosa själv? Vi snackar då BMW original!! (Är de någon som vet var man får tag i vita blinkers bak så VRÅLA) |
Svärd |
Kolla Mekartipset i Gör-det-själv-fliken!! Eller länken dit: Länk om det är den du menar!! Killen på BMW gjorde det åt mig när jag hämtade min nyckel, men det kan man ju göra själv. Står även i Instruktionsboken hur man gör efter batteribyte! Lycka till och hoppas att det var den "larmdosan" du menade. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
Svärd |
Blinkers förrästen, www.hova.com har vita blinkers till e32! Iallafall fram och skärmblinkers! Det finns att köpa till bakljusen också har jag förstått på forumet, men inte på "Hova"! //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
| www.reproglas.nu kolla där..... | |
Lillbjörken |
Tack Martin men de e tyvärr fel sorts dosa! Har mailat över en bild på min... |
Svärd |
Lillbjörken: Jo, det var inte samma dosa som jag har! Min sitter i nyckeln, som kom -94 har jag fått reda på... //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
Svärd |
PESK: Säker på att det var rätt adress du skrev?? GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
|
Sorry, reproglas.com ska det vara, men sidan håller på att uppdateras för tillfället... Peo |
|
Svärd |
Okej... tack GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.