|
|
|
|---|---|
|
Tjena var och besiktade bilen för två dagar sen han sa att mina blinkers var inte godkända dom är inte värsta mörka. De är färgade kan man ta bort färgen. Hjälp mig annars blir det kör förbud. Eller om ni har några vita blinkers fram och bak att sälja Bmw en härlig känsla. | |
| Stick till en skrot o köp oranga original till besiktningen. Kostar inte många kronor... | |
|
köp rengörnings vätska för ändamålet. eller prova med t-röd eller annat lösningsmedel. bitte, benutzen Sie die Suchenfunktion Snälla använd sökfunktionen |
|
| Den rengörings vätska som säljs för det ändamålet är ganska dyr, och tar ofta ganska hårt på plasten.. det jag brukar använda är bromsvätska. men ta bort dom från bilen (vill inte ha bromsvätska på lacken). bara att hälla på lite försigtigt, man ser när färgen släpper (reser sig).. torka av fungerar kanon bra för mig.. har gjort det många gånger | |
| Tinner att göra rent med och sen fram med Autosolen så blir glasen som nya. | |
| Tack för tipsen vet ni hur man kan ta bort glasen från blinkersen fram och bak | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.