AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
576

4 dörrar?

Tjena

Tänkte köpa en Bmw 325 E30 dock 4 dörrars. Vad tycker ni om det? Förresten finns det lika mycket stylingprylar till 4 dörrars? Har sett mycket bilder på modellen E30. Har dock bara set några fåtal som är 4 dörrars. Beror det på att dom är ovanliga eller för att ingen gillar dom?
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jag har en fyra dörrars! Var tveksam i början. Men så hittade jag denna och jag skulle absolut inte vilja ha en två dörrars! En fyradörrars ser mycket "vuxnare ut". Typ som en liten 5:a.
Dessutom är det otroligt praktiskt med en massa dörrar!

Det är ju ett helt vandrar hem med 4 dörrar!;)

Enda nackdelen är väl att den är något kilo tyngre.
Men den är vridstyvare istället.

Styling prylarna är väl lika förrutom plastsidorna till stora m-paketet.
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Om man brukar köra svarttaxi så kan man skaffa 4-dörrars.. Annars Nej! ;-)

//Henrik BMWCS #05196

328iT: Länk
Det är ingen som vill ha dom=) Närå, SÅ tokiga ser väl dom kanske inte ut om man slänger dit lite extra plast på dom...
Om du tittar lite på Länk så hittar du stylade 4-dörrars till förbannelse, lycka till=)

*it´s better to burn out than fade away*
Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Ända som jag tycker är tråkig med 4 dörrars är att de fan är mindre plats i bak en 2 dörras .. Fattar inte rikigt hur Bmw tänkte när dom gjorde den 4 dörras.. Borde ju vara med plats då tycker man men så är visst inte fallet =) Är därför jag inte köpte en med 4 dörrar, var en med två i stället ...

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Que?? Det är väl ändå lika mycket plats bak i 4dörrars? Jag har provsetat lite av varje och märker då ingen som helst skillnad....

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.