|
|
|
|---|---|
|
Tjena Tänkte köpa en Bmw 325 E30 dock 4 dörrars. Vad tycker ni om det? Förresten finns det lika mycket stylingprylar till 4 dörrars? Har sett mycket bilder på modellen E30. Har dock bara set några fåtal som är 4 dörrars. Beror det på att dom är ovanliga eller för att ingen gillar dom? | |
|
Jag har en fyra dörrars! Var tveksam i början. Men så hittade jag denna och jag skulle absolut inte vilja ha en två dörrars! En fyradörrars ser mycket "vuxnare ut". Typ som en liten 5:a. Dessutom är det otroligt praktiskt med en massa dörrar! |
|
|
Det är ju ett helt vandrar hem med 4 dörrar!;) Enda nackdelen är väl att den är något kilo tyngre. Men den är vridstyvare istället. Styling prylarna är väl lika förrutom plastsidorna till stora m-paketet. |
|
|
Om man brukar köra svarttaxi så kan man skaffa 4-dörrars.. Annars Nej! ;-) //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Det är ingen som vill ha dom=) Närå, SÅ tokiga ser väl dom kanske inte ut om man slänger dit lite extra plast på dom... Om du tittar lite på Länk så hittar du stylade 4-dörrars till förbannelse, lycka till=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Ända som jag tycker är tråkig med 4 dörrars är att de fan är mindre plats i bak en 2 dörras .. Fattar inte rikigt hur Bmw tänkte när dom gjorde den 4 dörras.. Borde ju vara med plats då tycker man men så är visst inte fallet =) Är därför jag inte köpte en med 4 dörrar, var en med två i stället ... |
|
|
Que?? Det är väl ändå lika mycket plats bak i 4dörrars? Jag har provsetat lite av varje och märker då ingen som helst skillnad.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.