|
|
|
|---|---|
|
Tycker det är ALLDELES för ofta som det kommenteras och snackas en massa goja om alla stackare som försöker annonsera ut sina pärlor på BMWpowers annonssida. Om någon råkat skriva fel pris eller miltal så är det direkt någon som hugger och så är malandet igång. Skulle jag annonsera ut min pärla/ögonsten på sidan och kanske sätta ett pris som är högre än något importras så skulle den garanterat kommenteras och förlöjligas här inne. Är det någon som säljer en bil där någon VET att det är buffel och båg kan man lägga in en kommentar annars tycker jag vi kan vara förskonade ifrån denna typ av inlägg, det kommer tillräckligt många som det är per dag. Vet dock inte hur moderatorn brukar hantera dessa inlägg, hoppas han är hård och skonningslös, men han har säkert viktigare saker att pyssla med. | |
Len |
Så sant, det du beskriver. Och allt beror nog bara på att det finns så mycken kunskap som vill ut. Ungefär som det sitter bryggseglare på plats hela somrarna, för att studera dom stackare som inte vet om blindskären..... ;-> När det rullar så rullar det! Och när det gnisslar så kostar det. len |
|
Tycker inte att det är så värst ofta som seriösa annonser kommenteras. Faktiskt.. |
|
|
Klart man vågar annonsera! Är bara uppgifterna korrekta, dvs. ärliga så skriver man det man tror är av intresse för köparen. Tycker vissa att priset är för högt, ja låt dem tycka det då, DU vet ju vad bilen borde vara värd (eller borde veta iaf;) ). *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
BMWCoupe, sunda åsikter. Tänk danielb, det kanske finns svensksålda bilar i dåligt skick också....? Eller? /Simon |
|
|
Bara man vågar stå för sitt pris och sin bil, så är BMWBörsen det absolut bästa stället att annonsera sin BMW på. MEN, om man har tänkt sälja en "fulbil" som man dessutom tänkt göra sig en hacka på (exempelvis en motivlackad Alpina B12 ;) så är det HELT fel ställe. Om det är något inte folk här gillar, så är det nämligen skojare. Ex. så har inte min Alpina B10 Biturbo diskuterats, trots tt jag annonserar den till ett synbart väldigt högt pris. Men, jag kan stå för det, och det tror jag de flesta vet. Diskussionerna som brukar bli, handlar oftast om lycksökare och uppenbara skojerier. |
|
|
Vad gör de ifall nån skulle ta upp din bil i forumet. Detta gör ju att de felsta kommer se bilen och kanske gör någon intresserad??? ;) bara en tanke.. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.