|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Alltså: Bilen ser förj-vlig ut, inget snack om saken! 179' för den, i sådana fall skulle jag inte göra annat än importera B12'or... | |
Apo |
och så var bmwpowers kalgomur igång igen.. hopplöst.. att man ska knälla om allt.. fattar inte det.. på träffarna så är det ingen som vågar öppna käften och här klankar alla ned allt.. inte för att jag sett annonsen med motivlacket men endå.. mycket tröttsamt.. |
|
Apo: Se på den då innan du yttrar dig. Ett forum är till för att diskutera saker. |
|
|
Apo: Om jag skulle hamna på en träff med den bilen, så skulle du ta mig tusan få höra på klagovisor! Jag har (för länge sedan) beställt både foton och mycket info på bilen, jag blev t.o.m. erbjuden att köpa den för 50.000-60.000:- (om jag minns rätt) men avstod. Bilen tillhörde under en period en nystartad biljudsfirma som byggde demobil för vartenda öre och konkade. Bilen var till salu med allt ljud, men den delades sedan upp (eftersom han ALDRIG hade kunnat få ut hela värdet på ljudet om han sålt det tillsammans med bilen) och såldes separat. Förhoppningsvis har de bytt ut hela inredningen, eftersom den såg ut som en schweizerost efter att de plockat ut ljudet! Visst klankas det ner på en del bilar, men den här gången är det banne mig befogat.... |
|
torparn2 |
Jag tycker bara det är en massa tjafs om vad han ska ha för bilen skit i det och bedöm istället motivet som är överskriften på denna diskussion... jag har sett bilen i verkligheten och jag kan säga att motivet är jävligt snyggt det finns det inget att klaga på.. men sen vet jag också att inredningen var inte allt för vacker när dom höll på med billjudet... "Det är inte dom höga hastigheterna som dödar, det är dom snabba stoppen" |
|
torparn2: Om detta vore en vanlig E32a med motivlack skulle vi andra nog inte "tjafsa" så mycket. Det finns tillräckligt med gamla 750or att kludda på, men nu gäller det faktiskt en Alpina B12 tillverkad i ett fåtal ex. Majoriteten av alla på forumet, inklusive mig själv, tycker att Alpinor skall vara i orginalutförande och i toppskick. -------------- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Dessutom med en höög prislapp! För det priset får du en mycket fin e38'a /Wille Länk |
|
|
torparn2: Jag har också sett den live:) Monterade ur ett av slutstegen som numera sitter i min bil:) Och bilen såg riktigt fin ut innan motivlacken. |
|
torparn2 |
Jo visst det kanske e lite synd att han förstörde en Alpina.. jag skulle inte köpa den för 50 000:- heller eftersom jag vet att den var helt slutkörd när den gick i kalmar "Det är inte dom höga hastigheterna som dödar, det är dom snabba stoppen" |
|
Ja synd att han förstörde en ALPINA !! Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.