|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Fattar bara inte att man kan göra så på en bil. Det är original som gäller...... |
|
|
Vallåkra 1987 är ju mer passande för den där, pinsamt. Håller en tyst minut för en totalförstörd Alpina. . . . . . . . . . . . . . och nu över till en mer trevlig tråd. |
|
|
Varför hakar alla upp sig på att den är motivlackad? Är ju trots allt bara en lack. Finns ju betydligt mer sönderstylade bilar , men smaken är ju som baken o tur e väl det. Personligen tycker jag inte heller att det var direkt passande , men tycker det är mera synd om den är lika misskött som det skrivs om i tråden. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
Jeppe Johansson |
Bättre att rita o måla på papper och låta bilen va ifred!! Jag har trott att han hade skrivit fel när jag såg annonsen första gången, men det hade han inte då alltså??? hmmm, har nog aldrig varit med om något värre överpris. Men jag skulle gärna haft bilen när den var ny!!!!!! "Jeppe" |
torparn2 |
jag har sett den bilen när den var nylackad med motiv.. om jag får säga min sak så e faktiskt motiv lacken jävligt snygg faktiskt... men priset e ju en sak för sig... sen vet jag också att motorn var helt slut när han sålden som hade bilen innan.... förresten så är motivet på huven en bild från förtaget rockford som gör sterio grejer... så bilden e skit snygg... |
|
Visst är bilderna snygga och väl utförda det tvivlar jag inte på, men bara för det behöver man inte ha dom på bilen. Man kanske kan skära ut plåtbitarna med motiven på och sälja separat som konstverk för vardagsrumsväggen? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Nej nej och åter nej! // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
M-Mag |
Det var ingen bra övning. AVBRYT! "Your Toyota is not fantastic." |
torparn2 |
Fy satan vad känsliga ni är... okey bilen kanske inte är i det bästa skicket men motivlacken är jävligt snygg i verkligheten... kände jag nån som kunde göra dom grymma motiven så hade jag garanterat gjort dom på min 750... |
|
Ännu ett stort bevis på att smaken verkligen är som baken... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
undra vad folk tänker med?? helt sjukt juh! ---------------------- King of the road |
|
|
Drar upp en gammal tråd. Nu är samma Alpina ute på bmwbörsen igen Länk Ser bättre ut nu, men det är synd att förstöra en ovanlig Alpina på det här sättet. Vad tycker ni bilen är värd i detta skick? Inte 179' i alla fall. -------------- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
179' kr för en e32 med 27' mil från 92???? Blir nog inte såld för det priset, nää... /Wille Länk |
|
|
420hk..det är rätt mycke att köra med i den iaf..vad har den för motor? //Roffa ----- Länk |
|
|
V12a. Den var lite uppskrämd när den plockades hem från Tyskland men att det är så många hästar kvar har jag svårt att tro. Första åtgärden var att importfirman fick byta avgasrör till orginal för att få den genom regbesiktningen. Men se det lät för lite tyckte ägaren så han tog och rensade ur de nya katalysatorerna. |
|
|
Hehe såg att det stog förbrukning 0,88l/mil. Kan det vara olja då måntro. |
|
|
ha ha ha!!! === Min E30: Länk |
|
|
Inget är ju omöjligt, far min kör sin M535-87 på 0,7 liter milen! Sen så har de en 518 också, med den har jag kommit ned i 0,6 med fyra personen på semester! Men 0,88 låter lite skeptiskt tycker jag för en V12 faktiskt. |
|
|
Undrar vilken Castrol-olja han använder? 5W60!? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
torparn2 |
jag fattar inte att alla ska hålla på att lipa över motivlacken.. jag tycker ni ska åka och se lacken så får ni se hur jävla snygg den är.. sen att ni håller på att tjafsa om att inte styla en E32 håll det för e själva.. jag skulle gärna ha dom motiven på min 750 men jag har tyvärr inte råd att betala för såna motiv "Det är inte dom höga hastigheterna som dödar, det är dom snabba stoppen" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.