|
|
|
|---|---|
|
I vilken prisklass ligger ett par begagnade 17" Radial Styling till E39? Är 7000:- ett bra pris för fälgar i nyskick. På fälgarna sitter det 235/45 däck 2 slitna och 2 som går att använda som "följer med på köpet" men troligtvis måste bytas. | |
|
Det funkar. Superpris är 6 k men det börjar ju bli sommardäcksäsong så priserna stiger:) Jag ordnade 4st 18" BBS RC-S med två 50% säck 225 40 18 två behövde renoveras för 5.5k Asken |
|
|
Lade ett bud på 6000:- men eftersom killen som annoserar inte är säljaren så var han tvungen att höra om det var OK. Vill igentligen ha 18" men tycker att modellen är så snygg att 17" funkar. Hörde med BMW Vad 18" varianten kostar och då finns den bara som Alpina Tycker att 28000:- är lite mycke för ett par fälgar utan däck :-) |
|
| Fick dem för 6000:- | |
| uj, en av fälgarna vari sämre skick. Inga metallskavanker men väl klarlack som lossnat fläckvis på ett par ställen på framsidan av fälgen. Hur åtgärdar man detta snyggast? Är det att lämna in dem eller ska man slipa ner klarlacken och lacka med brilliantsilver+klarlack själv? | |
Bmw ludde |
Jag skulle lämnat in dom för blästring kostade runt 2-300 kr fälgen, sen lacka dom. |
| ja, det var ju ett förslag som tål att tänkas på. Gör nog det, enklast så. | |
|
Stout: Är de av typen Brilliant line? Hade samma lackproblem på en uppsättning som jag hade nämligen... Blev det ingen Z3:a? __ Länk |
|
|
Radial Styling 32 har jag för mig att de heter, kallas tydligen turbinfälgar. Ingen Z3, för liten bil. Vi får se vad det blir. |
|
|
Hej wolv och Stout, tar upp en gammal tråd angående brilliant lack och lackproblem. Hur löste ni era problem. Jag har en uppsättning Brilliant line Styling 32 som inte är vackra i lacken! |
|
| Jag har levt med "lackskadorna" över sommaren. I förra veckan när jag plockade av dem och satte på vinterdäck så rengjorde jag dem väl och då åket en ca 4x4 cm flaga av på den fälgen som var lackskadad inna. Jag ska lämna in dem för lackning i februari till fälgfixarna i Helsinborg och lackera om alla fyra. | |
|
Stout, har du fått något pris av fälgfixarna? Jag har pratat med fälgfixarna i Göteborg och de pratar om ca 4 000 kr om jag skall ha brilliant lacken eller 2 500 kr om jag tar "vanlig" lack. För alla fyra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.