|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Att få se bilen LIVE dröjer nog till nästa sommar då jag inte har körkort för än i januari-februari nästa år... Jag ska dessutom klä om klädsel och lackera om den i orginalkulör innan jag börjar glida runt med den... En jävla kul bil då man passerar 3000 varv, känns som att bli skjuten med en kattapullt :) Nu törs jag visa annonsen i alla fall: Länk |
|
Bjudko |
Fan vad med uppsalabor det va här :) Mmm 6 serien e riktigt fet, vad drar han ? Ganska mycket va :) Får jag föreslå kromade skärmkanter, det ser ganska bra ut. Beror iförsig på vilken färg bilen ska ha. Snart 18... MGB - 67:a |
|
Ledsen länken ovan var borttagen... Orginallacken är polaris-metallic och den har jag bestämt mig för att behålla. Om saningen ska fram så dra han inte mycket alls för att vara en 3,2 liter. Dom ska dra allt mellan 0.8 - 1,2 under normala körförhållanden, och han drog ungefär 1 liter milen när jag körde hem han... Men sedan om man får för sig att dra uy han som faan då bara rinner soppan ur... :) Jo det här är utan tvekan det snyggaste BMWs designers någonsin tillverkad. Det är riktigt svårt att hitta brudar som kan få samma betyg, RUSKIGT svårt :) Kromade skärmkanter.. njao varför inte, men priset lär inte vara billigt... |
|
Bjudko |
Du ska väl inte va otrogen mot din BMW och ragga brudar haha Snart 18... MGB - 67:a |
jojja |
vad hade han för tele nr??? (bara skämtade) handla grabben 635csi är väl bland det snygaste som finns lysna ordentligt på motorn och kolla rosten och att alt el funkar! lycka till jojja |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.