|
|
|
|---|---|
|
Import -97, välfylld servicebok (även i sverige), skinn, ac, acc, elstolar/speglar/luckor/hissar, OBC, Diamantsvart, MrCap behandlad, 16000mil, kvitton finns på det som är åtgärdat. Bilen verkar helt ok! Originalkärra som är omskött. Har ej kört den än men om man ska gå på vad ägaren säger så är det inga missljud el vibrationer el. dyl. Det värsta är att jag är värdelös på att pruta...speciellt nu när jag verkligen behöver och vill ha bilen =( Vad tycker ni? 60k? 70k? 80k? Säljaren har begärt närmare 80k för den...men jag vill max bet. 75k. Helst närmare 70k. /villrådig-som-f*n | |
|
Du kan ju kolla denna tråden: Länk så får du nog en hyfsad uppfattning. /T.P. |
|
|
boh..jag kollade den men tänkte att det kanske blev en annan grej när det var en -94..med tanke på automatlådehysterin samt att den då är ett år nyare. men ok..då slår jag på 10000,- på det högsta "budet" i den tråden och ser det som ett riktpris. tacktack |
|
|
Det låter rimligt. En årsmodell hit eller dit spelar ingen större roll om det inte har blivit någon updatering eller liknande. /T.P. |
|
|
AC och ACC lär inte finnas. Man kan bara ha ett system åt gången. _____ Micke Länk Länk |
|
|
ahh..med ACC menade jag "Automatic Cruise Control" blandar nog ihop benämningar och hittar tydligen? på egna förkortningar haha. byt ut "ACC" mot "farthållare" så blir det mer än rätt. |
|
|
jag fick den för 69000,- och den var riktigt fin maskinellt såväl som interiört/exteriört. Tack för svaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.