|
|
|
|---|---|
BeeMWe playboy |
Är det några andra stolar från en annan serie än E30 som passar i en sådan? Framstolar... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Om det är hål i tyget så prova med en passagerarstol de passar utmärkt även på förarplatsen. Det enda bökiga är att höjd och lutningsreglaget sitter lite avigt till men det går bra att använda ändå. Mhm |
|
| Om du har en 2 dörrars så blir det bök med framviknings reglaget med. Dom andra reglagen kan man faktiskt flytta över på andra sidan. Men det är bökigt. Egen erfarenhet... | |
Sammy Lundin |
Köp riktiga stolar. Jag köpte 2 st sparkostolar med fyrpunktsbälten. Ser tok rally ut. men då kan man ju som spelpojk inte skjutsa på en hel svärm flickor. Har även bur på G. och då blir den riktigt räser. Men man får inte vara rädd för att modifiera lite lite grann. MAX power |
Sammy Lundin |
Sparco...stavvfeell MAX power |
carljohan |
de som är till e30 |
haak |
Kom vi inte ifrån ämnet lite nu :) |
BeeMWe playboy |
joooo fortfarande inte fått reda på om andra series stolar än e30 passar i min 320 88a 2-dörr :) Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
Andreas |
M-stolarna från 5-serien passar också... men man får flytta över rälsen från dom gamla. |
Rickard |
M3 stolarna passar!!! |
|
Vilka stolar passar bra i e30. M3 från E36, eller E46. Vilka andra passar bra. Så det inte blir för klumpigt ? |
|
|
har hört att e36 och e46 passar bra men om jag var du så skulle jag köpa e30 m stolar som e så jävla grymma och pasar garanterat. Mvh Fredrik "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.." Bmw = Brutall Motor Wagon |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Bmw e30 Racing : Var har du hört att E36 och E46 stolarna passar bra? Tidigare damsög jag forumet kring just detta ämne och kom fram till att E36 stolarna inte passar utan modifering av skenor och infästning. Pratar vi bolt-on? För allt kan ju passa efter "lämplig" modifiering. |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Här är läsning angående E36 => E30 stolar Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Här är läsning angående E30 2D <=> E30 4D Länk Länk Länk Länk |
|
Visst fan behöver du modda skenorna lite men det får man ju vara bered på men det blir ju snyggt så det e värt det. "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.." Bmw = Brutall Motor Wagon |
|
|
helt klart värt det att modda skenorna. glöm inte att man endast behöver göra detta på en sidan på varje stol. finns dock INGET, och jag repeterar inget! , som ser så j***a epigt ut som när stolarna bara bytt plats så reglagen hamnar fel. satsa på det enda rätta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.