|
|
|
|---|---|
|
Hur ser man på ett par M3-speglar om de är original eller kopior? _________ 328 cabbe | |
|
Har inget bra svar på din fråga, men på BMW Originaldelar brukar det sitta ett BMW-emblem i plasten samt ett reservdelsnummer. Sitter troligen på insidan av spegeln, bakom glaset. Kanske är det lika på kopiorna, men jag vet inte. Bara ett litet tips iaf.. Mvh Patrik 520i -85 TILL SALU _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
så man måste plocka bort spegelglasen? jag har nämligen ett par på G och jag vill ju inte bli lurad... _________ 328 cabbe |
|
|
Har för mig att det står i plasten på undersidan av spegeln men jag är långt ifrån 100... Va så länge sen jag hade bilen nu. /Johan [CUL8ER] |
|
|
På kopiorna brukar det var stå nåt märke på undersidan av plasten, vet dock itne hur det är på originalspeglarna. Mvh. Robban Johansson |
|
Gemini__ |
Står inget på undersidan av originalspeglarna, kanske står ngt på baksidan av fästplattan som givetvis medföljer. Annat troligt ställe är som som sagt bakom spegelglasen. Mvh: Thomas |
| Hej kolla om "gängerna"(som du skruvar i de tre skruvarna) i spegeln är av metall eller plast.Plast =kopia...... | |
dansguru |
jag har inte sett kopior med skruven under spegeln. |
|
Tack för alla tips...skriv gärna mer! _________ 328 cabbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.