|
|
|
|---|---|
|
Har möjlighet att skicka iväg en 325 motor som skall renoveras, funderar på att köpa in dieselvev + 320/323 stakar, när man redan håller på med renovering så kan man ta det då. Undrar ifall det är värt att göra det om den skall turbo laddas. Kör turbo idag med orginal motor. Vad tjänar man på om det är en 2,7. Undrar sen hur mycket skall man plana blocket för att få orginal komp?? Hur mycket skall man plana för att få lägre komp. som tex 8,0 eller 8,3??? Någon som vet var jag kan kolla upp detta, eller måste man mäta sig fram?? Är det bättre att plana til orginal komp o svarva kolvarna i stället?? Tacksamm för råd. Länk | |
|
Caulev: Vad är det för sidokjolar du har på din bil? |
|
|
Helt orginal, de sitter tror jag på alla Executive, eller va fan det heter men också på alla E30 touring. Det blir jävligt snyggt. Jag har ett par liggande förutom biten under framskärmarna saknas, sen får du köpa alla klipps. Maila ifall det är intressant. Länk |
|
|
Är du intresserad av 320 stakar så har jag det. john@zatzy.com |
|
|
Tror jag har men jag återkommer. Länk |
|
Vladde |
2.7 recept 320/323 stakarna diesel vev 535 E34 spridare & luftmängdmätare trimkam resten har du om du inte ska ladda med turbo så ska du plana blocket 2.11 mm med turbo ca 500hk. utan 230+ & 270nm det e vad jag har hört. bidi pozdraven. Vlado Be-My-Wife |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.