|
|
|
|---|---|
|
Illa! Hade noterat att färgen (plasten?) på takrelingen hade bubblat sig på några ställen när jag köpte bilen. När jag senast tvättade bilen så råkade jag spruta högtryck lite väl friskt på relingen, så flög det bort en stor bit av färgen!! Nu är den biten vit istället för svart... Ni förstår att det ser lite skabbigt ut. Frågan är: Har någon annan råkat ut för likande? Hur åtgärdade ni det? Kan man riva av all gammal färg och lacka (spraya) så det blir snyggt? Eller andra tips?! Ringde BMW och kollade priset på en ny... 6.500:- ÖRK! /Stefan Länk | |
| Pappsen har samma problem på sin 525TDS Touring -96. Det är bubblor överallt på takrelingen. Fast det har inte försvunnit nå färg ännu :) Jag vet inte vad man kan göra åt det? | |
mikkke |
Jag har samma problem dock har det bara lossnat på några små ställen så jag har kunnat måla i med en svart färg. Det ser ok ut. En bekant til mig har stora ytor bortslitna, han sulle plocka den och lacka allt, det borde funka. kolla med en lackfirma först så man inte gör bort sig. |
|
Samma problem här. Funderar också på att plocka bort den men gör man det inifrån? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.