|
|
|
|---|---|
Nöjd E30 ägare |
Jag säger bara "DETTA INTENET" ...... Man kan ju nästan hitta vad som helst, det finns ju en hel del bilder på fina brudar och sen finns det ju bilder på bilar mm. Vore kul att se några flickor som poserar framför en E30 eller även andra BMW:) Någon som har några tipps? Tycker om att höra sexan sjunga ut sin ljuva sång:) |
Lasseman3 |
Här kommer brud+M3E30: Länk Här verkar hon ha fastnat i en spoiler modell större :=) Länk /Lasse |
|
ojj ojj jag säger då de typiskt karlar =) |
|
Lasseman3 |
Ja man känner sig ju tvungen att hjälpa en "Nöjd E30 ägare" i nöd...;=) |
Nöjd E30 ägare |
Lasseman3 man tackar, de va ju en fin blå M3, eh:) gött att jag fick svar på denna kanske lite udda fråga... Hoppas att din E30 M3:a står i garaget vintertid, det är en 215 hk, eller? 320 måste ju funka som en underbar brukskärra. Men Teres, de trodde ja inte att en tjej skulle komma in och läsa detta forum, hehe!! Det är ju som du skrev, typiskt killar... å våra intresse. Hoppas Du är nöjd med din 325:a.. Ha de gött kära BMW kollegor! Tycker om att höra sexan sjunga ut sin ljuva sång:) |
|
Jo men de lär ni ju erkänna, att de är typiskt killar de där =) hehe man lär ju kolla vad ni skirver för sjuk *ler* Jo då jag är jävligt nöjd en så länge med min 325a =) Går klockrent en så länge iaf ... |
|
|
Teres: det finns grabbar och BMW också. Finns säkert läckrare än denna, men håll till godo ;) Länk ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Hmm, bilar och poserande/halvnakna brudar..... Jaja, jag säger då det. Vad f*n har dom gemensamt eller. Tycker detta är så löjligt, ungefär som när man är på Elmia och går förbi MDS monter. Där måste dom hyra in strippor för dom tror att det ska hjälpa dom att sälja mer stereoprylar. Man går ju därifrån helt spyfärdigt UTAN att handla något istället. Vill man titta på bilen så förväntar man sig att få se bilen och inte nån naken tjej som viker ut sig på den. Då är det bättre att man går och köper en "blaska" som innehåller enbart sådant. Min tanke endast! Mvh. Robban Johansson |
|
|
...men kan det inte vara så att det är tjejerna på bilderna som äger bilarna... |
|
|
Ja bara för man äger en bil så behöver man inte ligga mitt på huven och ja.... som sagt de kan bli repor i lacken =) Ja jag kanske ska börja lägga mig mitt på huven och posera jag oxå eller så inte =) |
|
|
VillaRosa: jo jag vet att de finns såna pojkar =) Min kille är en av dom ..... |
|
| Så där ligger jag alltid när jag plåtar bilen.... ;-) | |
|
Hubbe325: Ja de kan jag tänka mig att du gör =) Näe jag ska var snäll i dag inga på hopp =) |
|
|
vi är väl smart =) hehe man kör ju alltid med den här.. De där förstår inte jag .. -jo du gör så här .. kan inte du vissa hur man gör =) när man har kommit så långt så har in karlar redan gjort de åt en, så då slipper man i dom flesta fallen .. Man får väl vara lite smart fast man igentligen kan .. |
|
|
Precis Teres, nu skall vi vara snälla så de inte raderar denna tråd också... |
|
|
Ja de var då inte jag som skrev när dom tog bort den =) De lär jag ju faktist påpeka =) Då var jag faktist en snäll fick som var och tvättade bilen för fulla muggar.... |
|
| Jag vet inte heller vem som la det sista inlägget, det kom ett efter som jag inte hann läsa | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.