|
|
|
|---|---|
|
Märkte idag att det sitter en brytare i dörrhandtaget på förardörren. När bilen är låst och man drar i handtaget tänds innerbelysningen. Män känner att det sitter en brytare där. Tycker att det är lite sjukt att det finns en sån funktion faktiskt. Nån som vet nåt mer om detta?? Bilen är en M3 Limo -95 | |
|
Tror det är så på de flesta nyare Bmw. Men vet inte varför. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Kan det inte va någon slags defrost funktion i låset så det ska tina när man lyfter lite? Har det på min tror jag. Kör aldrig den saab som ryker,.. |
|
|
> degfis Det är ju ett alternativ! |
|
BIMMER |
varför ska lampan tändas när den i.s.f tinar låset??? |
|
Det är en upptiningsfunktion. seastream styled |
|
| Om den tinar upp låset behöver väl inte lampan tändas inne i bilen. Asbra funktion för tjyvarna iaf, de kan kolla noga vad som finns i bilen även om det är mörkt. | |
| det tänds tydligen som indikering på att låsvärmen är igång... skum funktion. | |
|
Om bilen står på en mörk parkering och nån kommer och sliter i dörrhandtaget och bilen tänds upp så får den ju lite mer uppmärksamhet och det e ju bra....så tänker jag iaf..=) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
| det funkar bara 3 ggr sen måste man låsa upp bilen o låsa igen och då funkar det 3 ggr till osv | |
| Om man har lampan i bilen på läget att det inte lyser i bilen när man öppnar dörrarna så kommer det inte att lysa heller när man lyfter upp handtaget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.