|
|
|
|---|---|
|
Har köpt lite prylar från en diamantsvart M3 som står på en bildemontering.. Den är tok smälld på höger sida (sido dörr)!!! Nån som vet något om denna bil?..den sägs vara från sthlms trakten.. Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. 0.41.42 på Falkenberg.. 1.19.96 på Mantorp.. www.JoCompetition.com | |
| Var det M5 3.8-fälgar och cup-speglar på den? | |
|
Japp..det satt M5 fälgar på den men speglarna var borta.. Var det din gamla? Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. 0.41.42 på Falkenberg.. 1.19.96 på Mantorp.. www.JoCompetition.com |
|
|
Nej inte min gamla. Men jag försökte köpa den innan jag hittade min fd M3 E30. Ägaren behöll bilen och förra sommaren så smällde han den, killen i passagerarstolen överlevde visst inte kraschen. Det är vad jag hört iallafall, garanterar inte att det stämmer. |
|
|
Vad jag hört så var han ensam..om inte så förstår jag..den ÄR duktigt smälld! Har tänkt att köpa fjäderbenen och svingarmarna från den vet du om det är ok eller om det är helt slut? Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. 0.41.42 på Falkenberg.. 1.19.96 på Mantorp.. www.JoCompetition.com |
|
|
Vad jag kunde se av den så var bilen i allmänhet fräsch. Men hur det står till med specifika delar det vet jag inte. Det var ändå mer än två år sedan detta :) Men köp vettja! :) |
|
|
Oki..Det blir nog ett köp.. men vad är det värt? Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. 0.41.42 på Falkenberg.. 1.19.96 på Mantorp.. www.JoCompetition.com |
|
|
Du vet mojligen inte om evo-vingen sitter kvar? Om den gor det och du inte ar intresserad skulle jag vara evigt tacksam om du slangde ivag ett mail om vilken demontering den star pa. toffes@hotmail.com Tack |
|
|
TRY ME: Har faktiskt köpt den oxå...=) vad brukar en evo-vinge kosta? Vad vet du om bilen? Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. 0.41.42 på Falkenberg.. 1.19.96 på Mantorp.. www.JoCompetition.com |
|
|
tjenare frid. köpte du fälgarna från den?? var dom frächa. ska vi göra affär nån dag? vad vill du ha för den där olje kontakten? |
|
|
Nobody: Nej jag köpte inte fälgarna..det är bara att du slår en pling så får vi göra lite affärer... Jocke 1.07.30 på Gelleråsen:) 1.00.17 på Knutstorp.. 0.41.42 på Falkenberg.. 1.19.96 på Mantorp.. www.JoCompetition.com |
|
|
Ja de var ju otur for mig, Jag vet inte mycket om bilen annat an att den kvaddades utanfor haninge av nagra ungdomar, jag sag den bara en gang fore olyckan. om jag inte missminner mig helt hade den vita baklysen, dubbla fjaderbenstag. En ny evo vinge kostar runt 5-7000 kr beroende pa material. mvh Christopher |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.