|
|
|
|---|---|
|
Rätt överraskande resultat... Länk Filmer kommer :D Bl.a. då jag jagar Johan i M3 med RS6 och tvärtom. Går identiskt! Detta finns på film vilket kommer... | |
|
Kul att läsa. Tack Gustav! /RS2 |
|
ant |
en del fina bilder där!! skynda nu på med filmen!! man blir ju lite nyfiken.. =) ========== Länk |
|
Väntatills filmerna kommer :) Finns på bmwm5.com rs6.com och sportbil.se |
|
|
Som vanligt när du är i farte Gustav: toppenmaterial :) Ser i likhet med övriga fram emot filmerna :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Schyssta biler, väntar som alla andra med spänning på filmerna. Kul att läsa att M3'an klarar sig så bra upp i höga farter när den ställs mot en vridstark RS6'a. Det verkar ha varit en RS4'a inblandad i denna lilla duell också: Hittade en teaser på RS6.com, Mfunf's M3'a mot en RS4'a, fiii sa*an va RS4an går: Länk Mvh /Wille |
|
| biler=bilder :) | |
|
En mkt kul dag med roliga bilar. :) RS4:an går som fasen och RS6:an går också rätt bra, precis som M3 och M5. :D Fast det vore märkligt om inte den RS4:an gick bra med tanke på att den har närmare 500 hk! |
|
|
Johann: Jo jag förstod det av texten på RS6.com + ljudet i filmen, d.v.s. att de 380 orginal hästarna fått sällskap ;) Dahlbäck/MTM trim? Dahlbäck har något 460 kW (!) kit till RS4'an som kostar som en ny MYCKET välutrustad M3'a (kitet alltså!) /Wille |
|
T_J |
Hohenster trim på RS4`an. ACE COMPETITION (steg 4) --------------------------------------------------------------------------- Effekt: 480 hk (353 kW) vid 7050 varv/min Vridmoment: 580 Nm vid 3300 varv/min Toppfart: 300+ km/h 0-100 km/h: 4,2 s Gosse vilket j*vla ljud det är i RS4`an....... |
T_J |
*Hohenester (varför går det inte att redigera sitt inlägg?!?) |
|
Grymma bilar. Schysst reportage ni gjort ser fram emot filmerna. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| Tänkte bara säga att jag ska får prova en RS6:a nästa vecka. Skoja att jag ser fram emot det. Nu går tiden sååååå långsammt. | |
|
Mycket bra repotarge Gustav.... Helt grymma bilar... Väntar som alla andra på filmerna/filmen.... Bmw W: Jag ska få prova en RS4 nästa helg... så jag tycker också dagarna går långsamt. _____ |
|
|
Provkörde RS6:an igår, vilken bil! 0-100 var kort sagt MYCKET imponerande. MEN, vad har hänt med Audis världskända interiörkvalite? Det första som slog mig när jag tog plats i kupén, var hur plastiga kolfiberinläggen var, och vad billigt materialet i panelerna såg ut. Passform och materialval har ju snarast gåt bakåt i utvecklingen, i alla fall om jag jämför med Audi 80 cabben jag hade för något år sedan. Där kände man verklign hur välbyggd bilen var, solid som ett, elelr kanske två, kassaskåp. Det tyckte jag var tråkigt... den kostar ju ändå 850k i grundutförande. Accelerationen 100-200 km/h var inte heller så imponerande... men det kompenserades mer än väl av de veritabla hästsparkarna mellan 50-100 km/h på småvägar och i stan. Vägreppet i småhala kurvor var inte heller att klaga på.... hehe... ;) ;) ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.