|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag skulle behöva lite hjälp med vad jag kan få för min bil. det är en 323Ci 2000 som har gått 4200mil. Den är fullutrustad utom navi, 17" bmw radial, BMW aerodynamik packet etc.... Mycket bra skick. | |
|
Såg en BMW 323Ci -00 som var till salu för ca 3 veckor sedan. Den var också fullutrustad fast ingen aerodynamik paket. Hade gått 5000 mil. Priset var satt till 179,000kr, vilket iofs var ett väldigt bra pris.. |
|
| För 179' så bör man få bilen såld under lunchen, om man inte är riktigt lika desperat att bli av med den direkt så ca 210? | |
|
Håller med Oskar att 210' verkar rimligt. För 179 köper jag den direkt :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Finns en inne på BMWPower just nu för endast 180k, priset diskuteras dessutom så man kan säkert komma ner ytterligare i priset. erito: Då borde väl du ta och köpa den på direkten isåfall eller!! :) Tycker personligen inte att priset ska vara så högt (210k) för en 323 E46 Coupe, priserna har gått ner väsentligt den senaste tiden.... |
|
| Tycker det verkar trögt att sälja E46 couper, men det kanske blir bättre framåt våren? | |
|
M.Power: Nej, den bilen har inte skinn och dubbelt så många mil därför är 180' ett normalt pris för den. Däremot är 180' ett väldigt bra pris på en med skinn m.m. som bara gått 4200 mil. 5000 mil extra drar ned priset minst 30.000 SEK iallafall i mina ögon. Men det är ju jag det... :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Bil här på börsen att jämföra med kan vara den här: Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Nu finns det även en svensksåld och väldokumenterad 328ci som gått 10700 mil på börsen för 169000 kr! Den har iofs varit tillsalu ett tag, tror priset i den första annonsen jag såg var 199000 kr. |
|
|
Oscar: undra varför den inte blivit såld? För 169 000 :- borde den säljas omedelbums. men de verkar inte vara så. som den Kloka Asken säger : Du får vad du betalar för. bitte, benutzen Sie die Suchenfunktion Snälla använd sökfunktionen |
|
| Vi får väl se om den blir såld, det finns väl en psykologisk gräns vid 10000 mil. | |
|
Den har vare sig skinn eller spoprtstolar,vilket gör den väldigt kall Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.