AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
419

optik va mens me de ?

FolkaaN
jag har sett på både 3 och 5 serien finns en utrustning som heter optik va fan menas me de ?

M5 400 hk=Wr00M
Vad som menas med det (kolla stavningen :)) är att de optisk ser ut som tex en M3:a eller M5:a. Dvs att de är utrustade med M-paket. Sen att vissa tror att de får M3 optik om de lackar ner sin E36:a eller sätter på ögonlock är en annan historia.

/T.P.
gu
394
gurr
M5 -95
optik = utseende.

--> Länk
Fanns en Yamaha Fs1 med DT optik på blocket förut. Värsta jag sett tror jag.
gu
394
gurr
M5 -95
rufus the stunt bum =)
Visa användare
130
warcow
728IA -99
Jag har aldrig fattat meningen med t.ex. M-optik... Om man vill ha en M-bil så kan man väl köpa det istället! Tejptrimmningen kostar väl en hel del ändå? Känns ju lite som att sätta på ett 540-märke bak när man har en 518.

Fast jag inser ju att det finns detaljer som kan vara snyggare som t.ex. backspeglarna. Men det jag menar är, att det är fånigt att lägga ner en massa krut på att få sin 518 att se ut som en M5.

(Puh! Ursäkta!)

/Stefan
Länk
Man beställer det från fabrik så man behöver inte lägga ner så mycket krut på det. Bilen ser ju betydligt trevligare ut. Jämför en E39:a med eller utan sportpaket, vilken hade du valt?

/T.P.
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
Förväxla inte M optik med M3 eller M5 !!!!!!!!

Stjärnan under huven...
Visa användare
130
warcow
728IA -99
Jag förväxlar det inte. (tror jag) men är inte t.ex. full m-optik = min 525a ser ut som en m5?

/Stefan
Länk
FolkaaN
Hur fan kan man förväxla en "RIKTIG" M me en fejk??

M5 400 hk=Wr00M
Visa användare
130
warcow
728IA -99
Vad betyder isåfall full m-optik?

(inte svära... fy!)

/Stefan
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.