|
|
|
|---|---|
|
Jag har en Webasto monterad i min bil... Använder den varje morgon och det fungerar bra. Men en liten undring... av "reklamen" får man känslan av att den ska värma upp kupén också (nu blir bara motorn ljummen). Fläkten går lite långsamt i kupén och klimatanläggningen surrar lite etc.. men rutorna är lika isiga för det. Någon som har en idé/tanke? /Stefan Länk | |
| Ja,sådan är min med...motortempen visar halvvägs inpå det blåa,och det är iof bra...men kupen blir inte mer en lätt ljummen...Fick tipset att ställa värmereglaget på max men jag tycker inte det gör nån skillnad... | |
|
Jag förstår liksom inte meningen med att fläkten ska surra lite förstrött när det ändå inte blir varmt inne. Den får inte bort isen ens när det är bara -1 ute. Motorn blir som tur är varm iallafall. /Stefan Länk |
|
|
När man har Webasto..har man inte ett extra batteri i bagaget då? Kan det vara detta som är kass och därav det dåliga flåset i fläkten? En tanke bara... Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Hej! Jag har inget extra batteri. Men jag har en fråga angående kontrollenheten. Jag har den i facket mellan sätena och den funkar inte som den ska. Min fråga är, var får man tag i en ny enhet, är den jättedyr. Vill även byta plats på den. Har hört något om att man ska kunna styra den med stora datorn, stämmer detta? Tack på förhand! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Använd "sök inlägg" längst upp i menyn och skriv "Webasto" du får fram vad bal jag skrivit under lång tid tillbaka. Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.