|
|
|
|---|---|
|
Jag har så smått börjat fundera på att byta bil och panelen frågas således om vad de skulle uppskatta värdet på min bil till: 330i Touring -01 3500 mil Titansilver metallic Komfortpaket Antracit tygkädsel, "vanliga stolar" Svensksåld, BMW Solna Sommar- och vinterdäck på originalfälg (Dubbeleker 79) Lackskyddad och förstås så fin som man kan vänta sig av en så pass ny bil. Egentligen är den så bra att jag borde ha den kvar, men det finns så många nya fina bilar man skulle vilja ha också... Stefan L | |
|
Hej! Ett tips är: Länk Kan för övrigt vara intresserad av att köpa din. Har lagt ut mi9n V70 på blocket. Peter |
|
| vad är det för v70?? | |
|
Lite gammal tråd kanske... Stefans bil är nog redan såld ;) Mvh/ Niclas |
|
| haha ser det nu den är ju från 2003 | |
|
Det är en V70 2,4T -01 14300mil, vinröd met. Se länk till Blocket: Länk Peter |
|
| Peter: Varför skriver du att du vill byta när tråden är nära 5 år gammal?? Du måste ändå ha letat upp tråden först. | |
|
Jag är ny på autopower och råkade hitta tråden i en googlesökning. Jag tänkte inte på att kolla trådens datum. Sorry. Man lär sej! Peter |
|
|
Den är nog tyvär för gammal (bilen altså) Jag pendlar mellan v70 -04 eller nyare eller bmw e46 touring -02 eller nyare lutar nog åt 330 tror jag..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.