|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Synd att man inte har den kanelen :( Jag har inslaget när tiff testar McLaren F1..... alltså jag får rysningar varje gång jag hör honom hota BMW 12:an! Christopher ///M535i Länk |
|
Robert V |
... vart hittar man spelare för RealMedia (rm filer ) ... finns det nån fri variant ? |
|
Länk __ Länk |
|
| Jag bemöder mig inte ens att se skiten.. jag vill ha Motorjournalen! | |
| sorry...bemödar | |
| ouch...finns tre clk-gtr på mobile.de runt €850k-1100k ...som hittat | |
| argh...anna järphammar är ju vääähääärdelööös! | |
|
hudson: Totalt....har hon ingen självrespekt alls? Hon finns ju med i programmet av bara en anledning; Att ta rollen som den urkorkade bimbon. Jag tror inte hon är fullt så korkad (men nära på) som hon beter sig i Prestanda och i så fall undrar jag hur f-n hon kan ställa upp på det... __ Länk |
|
|
Interessant att under den obligatorisa tittarfrågan så ville de veta vilket motorljud... BMW 5cyl diesel, var ett av alternativen... Lagom seriöst... BMW med en 5 cyl motor. Inte under min livstid:) |
|
| "badkar, avloppsrör och oljetunnor" :) | |
| Järpen valde coolaste bilen i alla fall... | |
|
Hur kan man testa, Mercedes med 2,3l kompressor a´420 kkr Porsche boxter á 590 kkr Jaguar XKR á ? mycket kkr mot en Z3 2,2? Varför inte testa bilar i samma prisklass? Z3M hade nog stått sig bättre mot porschen. Finns dessutom begagnad i hennes prisklass. Värdelöst.... |
|
| Ja det var verkligen ett bedrövligt program, ungefär i nivå med "Oktan" | |
|
Hubbe325: Det är det som kallas research ;) Dessutom var det en BoxterS, inte att föväxla med en Boxter. Z3M roadster hade väl varit lämpligare att jämföra med som du sa... |
|
Jeppe Johansson |
Värdelöst program jämfört med motorjournalen. "Jeppe" |
|
Tittar på reprisen nu.. Kan bara sucka åt programmet :( De kunde inte ens stava rätt till Ferrari... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Nääähä.. vilket skit program! Va dåligt att jämföra Boxter imot en Z3 2,2. Motorjournalen äger! hoppas kanal5 ska fortsätta med det bara.. /Jonas |
|
|
Ni som inte tycker om programmet prestanda har flera alternativ, *byt kanal *stäng av Tven *surfa på Bmwpowers hemsida Eller varför inte gå ut och putsa på bilen |
|
|
Jag tycker det lite väl gnälligt nu. Ni behöver ju inte titta på det. Tycker det är trevligt att titta på bilar. Behöver ju inte piska skiten ur dem för att man ska häpnas över hur det såg ut under skalet på Benzen. 5cyl diesel? Tyckte betämmt de sa 6cyl. |
|
| Testade maclaren F1 snyss i programmet,coolt att de är bmw som gör V12:an som sitter i den! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.