AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.407

Prestanda på Tv3

Sida 2 av 6
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
BMW735IA
Om jag inte minns fel så va Gry Forsell ute och åkte dragracingskoter en gång i ett tv-program, å där jävlar gick det undan!!! Tuff brud...

/Erik
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Anna Järphammar och Gry Forsell....????
dom som blandar ihop en BMW å enMB!! inte bra
Grabbar! TV3 och moral!

Givetvis visar de Ghostrider då de vill tjäna pengar. All moral har ett pris.

:)

Enligt mig helt OK att visa Ghostrider, men då skulle de verkligen inte hängt ut den på Efterlyst ett par dagar tidigare.

Men som du säger "745an", TV3 och moral går väl inte riktigt ihop.
Gry Forsell är ok, men Anna Järphammar är såååå båst. Men det är alltid bra med lite nya bilprogram, antagligen så har Gry o Anna gått ngn intensiv kurs där man lär sig lite om bilar. :-)

FolkaaN
Alla bil program e välkomna avän om dom e sugiga ! är man bilnörd så e man !

M5 400 hk=Wr00M
Tyckte faktiskt inte motorjournalen va så grym heller.. provkörning av bilar för över 1 mille.. hallåå.. hur många har råd att köpa sånna?

Varför inte starta BMWjournalen :)

/Jimmy
Länk
FolkaaN
Jag tykkte det var ganska bra iaf ! men det slår juh inte 5:ans motorjournalen !

M5 400 hk=Wr00M
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Nja... ingen topp i "motorprogramsfloran" men det var ju inte livets mest förlorade halvtimme heller ;-)
Provkörningen (körde dom ens själva?) av Lambon var en riktig besvikelse...

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Robert V
V10 o runt 500hp i nya m6:an 1.2 mille ! ... det ska jag köpa till sommaren o så förståss en sån lamborgini !

Men ( ursäkta språket ) vad fan var det för programm ? känns som de visse mindre om bilar än min mormor som aldrig sett en !
Lambo repotage var en grym besvikelse. I motorjournalen hade de piskat skiten ur den. Kul att se 6-serien.

/T.P.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Ja det var väl en trevlig halvtimme de han med rätt så mycket på den tiden. Lättlyssnat om man så säger.Snyggt filmat.
Den gula Z3 var bekant från mitt förra repotage:))
Länk

Bra funktion "sök inlägg"

MVH Hasso
Länk

Annas test av sportbilar var kanske inte så värst utredande. I övrigt var det helt OK tycker jag.
gu
394
gurr
M5 -95
kunskapstörsten släcktes ju inte direkt. dom skrapade lite på ytan i varje reportage. färre och mer djuplodande reportage skulle göra min dag. dom stod ju t ex o tvättade bilen o pratade i nattmössan mer än dom för tittaren skapade en uppfattning om vad den egentligen handlade om. men vafan, lika glad är jag för det :)
Hyfsat program. Ungefär som ett nedbantat Motorjournalen. Det är synd att svenska motorjournalister varken har TV-vana eller utstrålning. Gunnar Dackevall är saklig men känns malplacerad i TV-rutan. Samma sak gäller Sundfeldt på Motorjournalen. Hans eviga konstpauser driver mig till vansinne när jag kollar på programmet... Söks äkta entusiasm, intressanta reportage och karismatiska programaledare så är BBC:s Top Gear det enda alternativet.
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Ja jag håller med "hasso" trevlig halvtimma, men hade väntat mig lite bättre kvalite. Men vad gjorde Anna, tror min kära hustru skulle gjort sig bättre, jo hon är lika vacker som Anna och begripa mer om sportbilar.
Dackevall lika "glad" som Robert A på samma Tv-kanal.
Nä tacka vet jag femmans motorjournal.
Men hallå? Att sätta in Anna Järphammar och Gry Forsell i ett motorprogram är ju närmast ett hån tycker jag, väldigt dåligt program med alldelles för mycket snack och för lite GO...
Ungefär som förväntat...

Det man fick ut av sportbilstestet var följande:

Jaguar XK8: Gubbil, men ändå ganska fin.

BMW Z3: Två, eller möjligtvis en ägare. Lite "roligare" än Jaguaren.

Mercedes SLK: Är det inte lite mycket med 2400 mil på bara ett år. Kanske har den vart på semester i Europa?

Öhhh, kallas detta på allvar ett test? Sedan håller jag med tidigare talare om tråkiga TV personligheter.
Jag tyckte det sög duktigt. Gunnar Dackevall som kör Porsche Cayenne samtidigt som han ser lika glad ut som en gråsten, och information om bilen var det minsann snålt om.

Inte roligare blev i Lamborghini-repotaget, se när någon tvättar bilen kan jag göra hos grannen. Alldeles för lite körning! Dessutom står Dickens och berättar att Ferrari 550 har lastbilskänsla...

Och repotaget om begagnade sportbilar gav ju jättemycket, helt fantastiskt vad mycket jag bryr mig att Jaguar XK8 inte är Anna Järphammars stil...
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
Pinsamt program. Kommer att se det en gång till med anledning av Ghostrider-intervjun.

Frågor de kommer att ställa till Ghostrider:

Funderade du på fler färger än svart?

Hur långt har MC:n gått?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.