AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.410

Prestanda på Tv3

Sida 1 av 6
Ikväll.. Länk

och jag har inte tv3 på veckorna när jag jobbar.. Skulle va najs om man kunde kolla på tv-kanalen via nätet eller om nån har en fin mpg film :)

hjäälp!

/Jimmy
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Tycker Prestanda verkar lovande så här på förhand iaf! Ska bli spännande att se det ikväll. Hoppas Anna Järphammar med sin lysande sportbilskunskap kollar in en Z3 i jakten på sportbil! :)

__
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Anna Järphammar och Gry Forsell....det bådar INTE gott :-/

Och Lamborghini kommer väl ändå inte från Modena? :(

Aja ska inte döma innan jag tittat, men det luktar fjortisvarning .

Tack för tipset iaf :)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Hehe Wolv Råder delade meningar ;)

Har jag missat något hos Järphammar? Är hon en bra motorjournalist? I så fall får jag äta upp hatten :p
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jag kan banda och fixa en mpeg av programmet, bara någon kan "hosta" filen då min bredbandsleverantör tillåter extemt lite trafik..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Hallå.

Det är TV3 Ni talar om. Tror Ni på fullaste allvar att det kommer ge något; kolla t.ex Fame factory, Fear factor, Astronauterna osv.

robgus.

Varför gå via mpeg? Finns bättre format om du är orolig för storlekar.
"bara någon kan "hosta" filen då min bredbandsleverantör tillåter extemt lite trafik.." ?????????

:)

745an:

Trots allt så går det ganska bra för MTG så helt fel program har dom inte köpt in.

Om du tittar på Canal+(Canal Digital)så har dom inte gått plus på de senaste 10åren.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
nofx16:
Hehe nä, angående Järphammar var det bara jag som lät ironin flöda :)

__
Länk
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jo du 745, om jag säger att leverantören tillåter 1.5gb i trafik så förstår du vad jag menar och storleken påverkar ju detta självklart. Nåväl är någon intresserad så har jag den bandad och kan lägga om den i lite olika format beroende på vad som önskas..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Men vad negativt !! Kalle lille tappat nappen eller???, vad kan vara trevligare än två galanta damer och fina bilar??? Såga inget förrän du har fakta gäller även bilar på bmwbörsen :)). Ringräven Dackewall är ju med osså.
.

Bra funktion "sök inlägg"

MVH Hasso
Länk

Hasso.

Javisst! Håller med, men man kunde tolka lite som om vissa hade förhoppningar om att det skulle bli kvalitet.
Dock kan vi disskutera ordvalet; damer? Gäller inte för vissa kvinnliga karaktärer eller har jag missat på vilken nivå ribban ligger!!?!? ;);)

:)
Borde vara ett skrivfel. en bil (Lambon)som gör 0-200 på 3.7 sek.....
De gör inte ens Bmw williams FW-25.....

bitte, benutzen Sie die Suchenfunktion
Snälla använd sökfunktionen
om ni har jysta mpeg filmer som ni behöver hostning på så kontakta mig.. har dock bara 2mbit på våran server men många gb ledigt..

/Jimmy
Länk
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Jimmy: Det låter ju bra, hör av mig till dig. Här i Belgien har de en trafikbegränsning på ditt konto så lägger du upp filer som laddas ner ofta (så att man överstiger gränsen) så sänks hastigheten på ditt konto så att det blir riktig sirap när man surfar...trist..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
BM
118
BMW-Niklas
E24 635csi-87
E39 525ia touring-02
E36 323TI SLE-00
E87 118d-10
Kasnke inte ska räkna ut Gry forsell redan nu...Hon verkar ju rätt bilintresserad eftersom hon äger en Corvette Stingray 60-70 tal...

BMW när du hellre kör än låter dig köras
Ska bli intressant att se bruden köra skoter.. hehe

/Jimmy
Länk
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
man ska nog inte ha för stora förhoppningar...i alla fall dem lär ju inte slå kanal 5 Motorjournalen...det är helt klart bäst...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Lamborghini ligger i Sant'Agata som ligger i Modenaområdet om jag inte minns fel.
På reklamen säger de att de ska visa hur man kör Stockholm - Uppsala på 15 min. Låter väldigt likt filmen "Ghostrider" som senast togs upp på TV3 Efterlyst... Om de visar den filmen kan man ju undra hur det står till med TV3's moral. Men, men...vi får se.

/Kristian
Det är GhostRider det avser, vilket är lite lustigt precis som Kierkegaard säger eftersom Efterlyst bannade denna skapelse

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Wolv,
Då pustar jag ut :-)

Hasso,
Ska ge det en chans, men förväntar mig smörja. Får återkomma i ämnet kl 21:01 ;-)

Janne2,
Sant' Agata Bolognese ligger som namnet antyder Snarast vid Bologna, vilket förvisso inte är speciellt långt från Modena. Anmärkte mest på att när ma talar om bilar från Modena så är det i 9 fall av 10 Ferrari man syftar på(??). :-)

Mvh
Kalle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.