|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Partyzone |
Ligger lite efter i tiden men bättre sent än aldrig. Jag skulle nog ändå vilja framhålla att det är bra att göra en service på verkstaden inte minst för att få en ärlig stämpel i boken. Kanske är tråkig men jag tycker att det är värt det. Det kan även vara bra ifall något händer så kan du alltid gå tillbaka till verkstaden, kanske inte stor risk på en oljeservice men ändå.. Däremot så behöver man inte gå till en BMW verkstad. Ska själv lämna in min på en Insp. 1 nu på tisdag och då går jag till verkstad som drivs av en kille som heter Rinaldo som bara mekar med BMW och är j-vligt duktig. Alla som jag känner som har BMW här i Jönköping går dit. Vettiga priser och bra jobb. Ha dé alla BMW vänner Ps Här har ni en som längtar till Ringen i påsk Ds Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar!!!! |
Jeppe Johansson |
Titta på partyzones svar och åk till rinaldo med era bilar, bättre Mekaniker hittar ni inte, BMW kan han det mesta om. Tyvärr vet alla detta och han är så j*vla svår att få tid hos. "Jeppe" |
storken25 |
Harry: Ja, jag såg på när dom gjorde det. |
|
Var ligger Rinaldos lya då? spar till en.... Länk |
|
|
870 kr för oljebyte o oljefilter helsyntet med stämpel.....BMW solna Det tycker jag var billigt..Hade blivit dyrare o göra det själv.... Matte E39 528 |
|
|
1700kr för min på BMW solna, det går väl mer olja i.... spar till en.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.