|
|
|
|---|---|
|
Tjena Tjena, Tyvärr så har jag haft mitt första problem med min BMW. Jag hör ett "surrande" ljud (som om det va en motor som jobbade) inne i vänster sidobackspegel. Den låter när jag har låst bilen och även när jag kommer ner i garaget på morgonen för att åka till jobbet. Problemet är att varken sidobackspegel justeraren och knappen för att "fälla" in sidobackspeglarna fungerar. Det händer ingenting. Det konstiga är att det bara helt tvärt slutat fungera. Har testat att "jucka" på spegeln men inget händer. Jag har för mig att jag dagen innen eller om det va dagarana innan som jag tvättade bilen och splade en hel del vatten bakom spekeln för att få bort shampoo. Kan kanske vara det. Är det någon som varit med om detta förrut och som vet vad som gäller. Är det verkstad som gäller eller kan man göra nått själv. Om verkstad, vad kan det kosta? Bilen är direkt importerad av "bilförsäljningen i Påarp" och jag har lite garantier o dyl. Tacksam för hjälp/svar /T | |
|
det låter som om det vore bäst att ta det på garantin skulle jag tro... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Garantijobb, prova ringa din närmsta bmw verkstad. Även om de är en import bil ska de kunna hjälpa dig kostnads fritt. Om inte Kontakta Påarp så hjälper de dig. bitte, benutzen Sie die Suchenfunktion Snälla använd sökfunktionen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.