|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vet ngn vilken kvalite' Biltemas Vita fram och sidoblinkers håller. De är mkt billiga har jag sett. Är det ngt som måste köpas till eller är de kompletta? Tack! | |
lundgren |
har köpt sånna å de funkar hur bra som helst. det enda man behöver köpa till är oranga lampor. |
|
Jag monterade deras vita blinkers för nåt år sedan och det enda som är negativt är att i mitt fall har gummilisten runt blinkersen torkat ut ordentligt och faktikst spruckit på ett par ställen. men som blinkers sett fungerar den utmärkt och i övrigt kändes finishen ok. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Toppenfina, och superbra. Smörj/spraya lite silicon på gummilisten när du monterar dem, så slipper du "PCdoktorns problem" |
|
|
Har alla fyra fram, vita från BT. Har haft dem i 1 1/2 år och utan problem. Ingen fukt, och faktiskt inga problem med listerna. Nöjd! //WTECH |
|
|
Tackar tackar för alla svar! Då är det bara att handla! |
|
|
Jag köpte (av misstag) vita sidoblinkers till E34 på Biltema, och det står t.o.m BMW på anslutningskontakterna. Dem ser och känns mycket bra iaf. Har dock aldrig monterat dem!! _____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Har kört med biltema blinkers på 2 av 3 av mina E34or och de har varit kanon. ...BMWLundqvist.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.