|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW åkare, jag har äntligen skaffat mig min första BMW, woohooooo... har alltid velat haft en, men blev skrämd av "dyra reservdelar ryktet" som inte stämmer längre såg jag. BMW'n jag skaffat är en 518 90'a helt pedantskött ( i mina ögon iallafall ) den har gått 17000 mil, hygglig service bok, inge anmärkningar på tidigare besiktningsprotokoll och känns som ny, allt går lätt och bra, inge rost, perfekt i lacken ( silvermetallic ), arggghh va snygga dom e ( att jag inte skaffat en tidigare :( ..) men men. Men service lampan muttrar om en olje service, så det är väl lika bra att göra som den vill :D /Magnus | |
| Jag fick min första BMW hem i förrgår.. hehe.. 320iC -93.. | |
|
Gratulerar er båda till era förmodade pärlor! :) Magnus, Kul att du kom över fördomarna om BMWs dyra reservdelar etc :) Välkommen till BMWPower! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Tack nofx16 :) och gratulerar Sikkan :) | |
|
man får gratulera...kul att fler tillkommer till BMW familjen...börjar bli en stor släkt... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Min första var en 525-88, nu är jag inne på min 3:e e34:a en alldeles underbar M5, undra vad det blir nästa gång det finns ju så mycket skoj att välja i bland när det gäller BMW modeller.. Hoppas ni får ett trivsamt BMW ägande och välkommen till oss BMW vänner. |
|
| Tackar, tackar :) | |
|
Grattis till ett bra bilköp, ägde själv en e34 tidigare. Underbara bilar! Ett tips är dock att kolla när kamremmen byttes sensast. De lär vara en svag punkt på 518 och ska numera bytas efter 4000 mil. |
|
|
Som sagt... jag kommer i håg min första BMW också.... det var en M3 GT... helt underbar bil... Lycka till, hoppas att du får ett underbart ägande. _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.