|
|
|
|---|---|
AIex |
Funderar på att köpa en Bmw 325i så jag har lite frågor om den! Den som jag har tänkt att köpa har gått 23500 mil och motorn var renoverad vid 18000 mil. Hur långt kommer den att gå ungefär? Den är trimmad till 200 hk+! Kopplingen och fjädrarna är bytta också. Får den för 16000 kr. Nästan rostfri och lacken är i bra skick. Är ingen Bmw expert så jag skulle vilja ha lite ärliga tips och råd om hur långt dom oftast brukar gå o.s.v! Alla svar uppskattas! Mvh/Alex |
|
VAd är det som är gjort med motorn så det har fått 200hk+ |
|
|
Går bilen bra i motorn och är bra i växellådan så ska de väl inte vara några problem och köpa en bil som har gått 23 =) Fråga efter kvitton alltid bra och ha =) och finns de mycket såna så ser man ju lite mer om tidigare ägare har varit seriös med bilen.. så de inte är en lekbil som rasar efter en vecka ... Mvh |
|
AIex |
Till DeeJayWasp: Toppen är från en 323 sen är det en annan kamm och sportsystem + extraktorrör så vitt jag vet ! Kan vara nåt mer också! Teres: Jepp den går bra i motorn och i lådan oljan e bytt i motorn och det finns även kvitto på att den renoverades vid 18000 mil för 11000kr... Funderar faktiskt på att kamma hem den ;) |
|
Då är de väl bara och slå till =) Lycka till ..... |
|
AIex |
Jepp ska bara sälja min innan ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.