|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en Alpine -huvudenhet. Ngn som vet en återförsäljare, gärna med en bra hemsida där man kan se produkterna. Kan man komplettera en lite billigare huvudenhet som t.ex. saknar tidskomp. med en ljudprocessor i stället??? Tack på förhand! //BlueBeemerBoy | |
|
BlueBeemerboy: vilken ort? |
|
| www.alpine.se?? | |
|
Jag bor inte i Jönköpings län men det är inte så noga var. Klart att det är bra om det vore i närheten. Tänkte kombinera en Alpine huvudenhet med DLS element i övrigt. Har inte hittat ngt tidigare på Alpine.se men jag ska kolla igen... Tack! //BlueBeemerBoy |
|
|
Länk Där kanske du hittar vad du söker. Hittar du inte vad du vill ha så maila mig direkt så kan jag kolla upp och försöka lösa åt dig. |
|
|
www.alpine.se finns sedan oktober -02, jag vet för jag har gjort sidan! =) Mvh Jonas.N /////Alpine MTX Macrom NRG Arizona-Eagle |
|
|
Återförsäljare: Länk Mvh Jonas.N /////Alpine MTX Macrom NRG Arizona-Eagle |
|
| Jonas glöme också nämna att det är honom du skall tjata på för att försöka få rabatt...hehehehe | |
|
Nja, men ställ gärna frågor om: Alpine, MTX, Macrom, NRG och Arizona Eagle. Mvh Jonas.N /////Alpine MTX Macrom NRG Arizona-Eagle |
|
|
Allright, bra då har jag koll. Tack så länge och Jonas, frågor kommer :)... //BlueBeemerBoy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.