AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
486

Nya fjädrar idag? E34

WT
102
WTECH
///M5 e34
318i e30
Har nu ringt en hel del ställen, ingen ligger med något på lager var kan man hitta idag nya eller beggade?

Nån som vet?

//Wtech
gt
2.767
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Mekonomen brukar ha hemma ...men BMW orginal är lite billigare samt jäkligt bra faktiskt

Jo
274
Jonne Mek
525tds Touring -93
WTECH!
Jag har nya framfjädrar till E34 med stora sexan och beg bak, troligen E34 Touring original.

gto 80!
Jag behöver nya fjädrar runtom, är du nöjd med höjden, priset och fjädringskomforten på BMW original? Kör du bilen packad med prylar? Har du dragkrok?
Det är ju en del jobb med fjäderbyten (+Stöt) så man vill känna sig säker på resultatet därav alla frågor.
gt
2.767
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Hej Jonne ! Ja jag har drag kör med husvagn också..min Touring har inte nivå..och den var så låg och svajig så jag köpte BMW orginal..sen fick jag se att en fjäder var av också så det blev till köpa såna med..även dom från BMW..det blev så jävla bra..är toknöjd.den blev redigt styv 2 fjädrar kostar 1184 kr förra året stötdämp bak 2 st 2544 kr..

Jag talade med bland annat några fjäder firmor dom pratar ju vitt och brett..till slut var jag till en en ej ansluten BMW verkstad han sa direkt köp orginal dom är kanonbra....han hade rätt

Jo
274
Jonne Mek
525tds Touring -93
Ok, det får nog bli original så det blir bra den här gången.
Tackar så mycket gto 80.
gt
2.767
gto80
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Orginalet är Boge.....så det är inget junk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.