AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
492

Kromsarger instrumenttavlor E46

St
50
Stefan K
320i touring -01
Någon som vet var man köper dom kromade ringarna runt instrumenten (typ 330)?
Pris?
Ma
142
Maveric
320i E46 -01
Kolla in Galleriet och RobGus bil, har diskuterats en hel del om dessa "ringar". RobGus köpte sina ifrån "Staterna" om jag inte mins fel. Prova med att söka på inlägg.

Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar!
Nisse
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Stämmer jag köpte mina från USA. Kolla in Länk Priset ligger på 70$ exklusive frakt. Installationen är enkel.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
70$?????????? Vad har tagit åt dem????????

Beställde mina därifrån i början av december och betalade 46 $ för ringarna samt 16$ för frakten, allt som alt 61$.
Dock måste jag säga att passformen är perfekt och som robgus säger är själva monteringen tämligen enkel. Tog mig ungefär 45 min limmat och klart. Ser mycket bra ut. Har man varit försiktig och inte haft på för mycket limm är det i stort sett omöjligt att se skillnad mellan original och dessa.

Lägger bilder på min bil med ringarna monterade i galleriet när jag får hem sportsystemet från Eisenmann.

MVH

/Dominik
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
dominik: Det stämmer tänkte inte på det när jag skrev inlägget men kollade mitt kvitto och det var som sagt ingen dålig höjning...Men efterfrågan har/är varit bra.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Robgus>>alltså betalade du 70 eller 46$ för kalaset?

/Dominik
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Nä jag köpte mina för 46$ och fick dessutom första generationen som hade lite dålig finnish men det var lätt fixat med lite sandpapper och ny färg, hade ingen lust att skicka tillbaks rubbet för nya.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
St
50
Stefan K
320i touring -01
96$ med frakt.
Lite väl mycket tycker jag.
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Kostar att ligga på topp:) Nä skämt åsido, jag vet inte om det kanske finns någon firma i Europa som gör det.. Och det går ju inte att få tag på från BMW direkt..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Om ringarna var lätta att byta kunde du få mina. Jag tycker det bara ser fånigt/billigt ut. Numera sitter det ju "kromringar" i varenda ny japansk/fransk/tysk/italiensk bilmodell som presenteras. Heder åt Audi som vågat skilja sig från mängden och skippa kromringarna i RS6.
Smaken är som baken brukar man säga:) Personligen gillar jag visarnas silhuett iom ringarna. Detta är dock min personliga reflektion och man bestämmer ju själv över ens egen bil och hur den skall se.

Hälsningar

/Dominik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.