|
|
|
|---|---|
| Har skaffat den lilla datorn och skulle sätta in den idag. Ska man göra på något särskilt sätt eller vad? Jag pressade nog så hårt men datorn ville inte hoppa på plats. | |
|
surre77: Sluta pressa o gör rätt :) Nu vet jag inte 100% hur det ser ut om man inte har datorn från början, men på min med lilla datorn (som eg. inte är en dator) så sitter det en liten spak in mot hålet där stereon sitter. Jag trycker in datorn lite i sitt hål och sedan för jag den på plats med denna spaken och den låser själv. Hoppas att detta hjälper dig. Mvh Patrik 520i -85 TILL SALU _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Ja det var de jag trodde får slita väck sterion och kassetten igen då :( |
|
| Vet ni om "lilla datorn" även går att bara klicka i istället för klockan på min 525i-88 oxå? Eller måste man dra någon extra kabel dit? | |
|
brunofarare: Jag har en som ligger om du vill testa med den. Bor söder om Stockholm. Automat är bekvämt |
|
|
tja. Jag har anlog klocka i min 525:a E34 och har beställt stora datorn nu. Jag har rätt antal kablar bakom klockan så det ska istort sett bara vara att byta ut klocka mot data. Man ska ha minst 15 kablar inte 3-4 stycken som vissa snikmodeller. Jag hade sjålv 25st. Lycka till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.