|
|
|
|---|---|
|
Satt och kikade lite på nån tysk E30 sida och såg att de var en kille sommhade oljetempmätare istället för Ekonomimätaren under hastighetsmätaren.... Hur går detta till???.. Fans de orginal eller är de nåt hembygge?? tack på förhand!! / Henke -GO FOR IT!!... | |
|
grymt vaad det skulle vara coolt... så gör man om skalan lite så normal temp ligger i mitten..... |
|
|
Det sitter orginal i M3! Både E30 och E36! MVH/Berbel |
|
|
näää.... det gör det väll inte.... jag menar att ekonomi mätaren ska agera oljetemratursmätare |
|
|
Jag menar att det sitter orginal med oljetempmätare istället för ekonomimätare på M3. Men du kanske menar man gör om sin ekonomimätare till oljetemp? Låter krångligt... Särskilt med tanke på att den rör på sig ganska mycket (ekonomimätarn alltså). Men ingenting är omöjligt... :) Allting går utom nyfödda barn och trasiga klockor :) MVH/Berbel |
|
|
Gardda, Inte original förrutom i M3, som Berbel säger. Kan vara så att han helt enkelt bytt ut mätartavlan mot en från M3(om det inte var en M3 förståss). Bör se ganska lustigt ut med pendlande oljetempmätare efter hand som man gasar.... Deejaywasp, Jooo, det gör det väl? Där ekonomimätaren sitter på övriga modeller, sitter istället en oljetemp. mätare på M3. Det är således inte ekonomimätaren som agerar oljetempmätare, de har bara samma placering i mätarhuset. Är du med nu eller har jag missförstått dig? :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.