|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken. Vad ska man begära för 4 st. Äkta AC Schnitzer fälgar. 17" En kantstötta men har lite små repor. De är raka och fina och fullbalanserbara. Tack för tips. | |
|
ej split, och ej med däck? 4-5´ kanske. mvh kalle |
|
|
Vad är det då för skillnad mor kopior. De som säljer kopior utan däck och ej split vill ha runt 7-8´, vad säger du om det. De får de såld oxå. |
|
|
Man får nya kopior för 7-8 tusen. Tror som K_B. Sätt in en annons på BMW börsen med 10000kr om du vill så ser du vilken respons du får. /T.P. |
|
| Det kan ju vara bra att veta vad det är för bredd och et på dom också... | |
| Du får ca 5 max...Ja sålde mina tokfina ÄKTA AC 17" för denna summa med helslut däck...Försök med 7-8 så får du se hur många/få som kommer höra av sig...Tro mig realistiskt pris ligger mellan 4-5,tråkigt men sant,sen att de e äkta skiter de flesta i... | |
|
Jag fick 15 med halvbra däck för mina Type III (ej split) 8,5x18. Fälgarna var i fint skick. Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
När det ändå är på tal. 4st 16"x9.5" BBS äkta splitfälgar, hyffsat fräscha med lite sunkit gummi på. Vad ska man begära för det? |
|
|
Jag har Type III som 328-Johan har och för 5000 kan jag sälja dem inom en timme, men det skulle jag aldrig göra för som han skriver så är de värda en bra bit över 10.000 i bra skick (18 tum) och ca 10.000 för 17". Nypris ca 30.000 för 17". Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Jag fick 13000 för mina typ 3 som var lite kantstötta med schyssta däck. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Jag har oxo schnitzer hjul som jag inte vet vad ska ta för pris för.... 8x17" + 10x17" Med nya däck 235 o 255 Vad tycker ni ????? |
|
|
Nu när det handlar om fälgar och däck så passar jag på och frågar. Jag ska inte sälja mina fälgar jag undrar bara vad de är värda. De är 8x17 all fyra. Vad är det för maximala däck bredd man kan ha på 8. Jag gissar att det är 235 men är osäker. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.