|
|
|
|---|---|
|
Håper ikke dette blir tatt ille opp:) Er det noen inne her som har Volvo motor i sin e30? | |
gangsta_toth |
I alla fall ingen som vill erkänna det, tydligen... ;-) |
dalldall |
volvo,vad är det för nåt? |
| ja får väll försvara volvo då som vanligt. Dom håller iaf. för att plågas lite. ;) | |
|
"volvo,vad är det för nåt?" Noe som er mye billigere å trimme enn BMW!:) Ingen med Volvo motor i e30 her? |
|
dalldall |
jo visst,hållbarare motor än en gammal volvo finns väl inte,men fan vad trist!!!!!!!den mesta körglädjen i en bmw sitter ju i motorn!!!!!!! |
|
volvo namnet hår igentligen inte hit på den här sidan men man ägerr ju en förlängd 140 så Livet börjar vid 180 |
|
|
sperstad! Titta in på trimningsforumet, där är det iallafall en som har Volvomotor i sin bil (var iallafall uppe häromveckan)! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Braxen: Hva er namnet på personen? Eg vill ikke vite hvordan volvo er i forhold til bmw!!!:) Er det noen med Volvo motor i sin e30 her? |
|
|
Tänkte lite fel, det var inte här på BMWpower det diskuterades =( Men i förra Bilsport (nr 4) fanns det ett repotage om detta! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Det eg lurer på er om eg skal bruke Volvo M90 kasse eller Getrag 265 med spacerplate. Med m90 kasse må det sveisest nye fester, 265 kassen passer rett i e30en? Hvor tykk skal spacer platen vere? 7mm? Er det annet som må bygges om? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.