|
|
|
|---|---|
| Hej! Upptäckte idag en konstig sak underförar stolen, ser ut som en pump av något slag, gjord i gummi. Vet nån vad det kan vara? Först en slang sen en "gummipumpa" sen inget mer, kan något vara trasigt? | |
|
Utan att egentligen veta gissar jag på att du med denna "gummipumpa" kan pumpa upp någon del av stolen, t.ex. svankstödet...? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| aa aså ja har ingen aning hehe,, tro mig ja blevförvånad när ja upptäckte den, testade att pumpa massor av gånger men inget ändrades, svankstödet vilket e det? | |
| ska ner snart o kolla va det nu kan vara .. | |
|
Svankstödet är nedre halvan av ryggstödet, men detta var som sagt en vild gissning! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Svärd |
Hade en Nissan KingCab med RECARO-stolar när jag jobbade på regementet här på ön. De stolarna hade en pump så man kunde göra stolen hårdare. Antagligen är det väl till något sådant... Svankstödet sitter väl i nedre delen av ryggstödet i stolen om jag inte har helt fel. Eller är pumpen till för att pumpa fram bensin innan du drar i startsnöret?? :) //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
Svärd |
Jaha, Jeppe han visst före med svankstödet... GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
| hehe tack grabbar... om man nu kan pumpa den hårdare hur gör man så att det blir mjukt igen? hitta inget annat däromkring | |
Svärd |
På den jag testade satt typ en knapp, längst fram på pumpen, som fungerade som ventil och släppte ut trycket man pumpat upp. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
| hitta men sitter lite längre in,,, :))) niceee sak d där, nu om jag vill kan ja pumpa sätet hårt o känna mig som i en audi ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.