|
|
|
|---|---|
ferraripeter |
någon som har erfarenhet av vad resultatet blir aav att chippa en 325i?vad jag mest vill veta är om det VERKLIGEN påverkar bränsleförbrukningen,och isf hur mycket det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
ferraripeter |
är det ingen som vet?detta brukar ju vara ett hett ämne?? det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
-BeeMWe- |
Vanlig körning drar det mindre, hård körning mer. Bilen blir iaf snabbare än en likadan utan chip. Flyttar upp varvstoppet lite också. Länk |
|
ferraripeter: Gör en sökning på trimmforumet så har du att läsa så det räcker och blir över ett tag framöver. Det har diskuterats och diskuteras mycket om dessa typen av frågor. mvh Larsa |
|
|
Har inte kört så mycket sen jag chippade... men inte började den dra mindre bensin iaf. Hur mycket draget ändrade är juh bara en känselfråga. Men den verkar piggare. Bee My Wheels |
|
| Det blev absolut ingen skillnad på soppa förbrukningen, och faktiskt märkte jag ingen skillnad i effekten heller! Jag skulle inte chippa en 325 E30! Lägg pengarna på något annat! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.