|
|
|
|---|---|
Adder |
Hej, osäker om det här skall ligga under "trimning" eller ej, verkar vara mest för motortrimning... Jag har en 325iM -01 sedan som jag funderar på att byta ut krängningshämmarna mot UUC Swaybarbarian. Är nöjd med sportchassiet, vill bara att bilen skall kränga mindre vid kruvtagning, vill ej ha för mycket sänkning och skallrande gång. Är det nån som har provat det och vad är era intryck? Erfarenheter av fjäderbensstag? Mvh /Adder |
|
Hej! Kolla dessa länkar: Länk Länk Här kan du nog hitta vad du söker. Anders |
|
Adder |
Anders, det är just de länkarna som har fått mig att fundera ;) Jag undrar om inte nån här hemma har gjort det, man vet hur amerikanska vägar (och förare) är... Undrar om fjädringskomforten försämras mycket? Mvh /A |
|
Jag är också intresserad av UUC. Alla E46-moddare i USA verkar älska UUC's krängningshämmare. Finns det någon som Svensk återförsäljare? Race Components Europe verkar ha gått under jorden? Fjädringskomforten påverkas väl inte av styvare krängningshämmare så länge man behåller befintliga fjädrar/dämpare? |
|
|
hi guys, i just bought the UUC sway bar that you guys mentioned to my 330ci . i already have a sport package on mine, so what my exprience is that the bar is great, but don't expect perfect. if you are really into cars then you would feel it, but if you are not then you might not feel the difference. high speed i mean 180km or 200km you would feel that the car is stabel and the car is willing to follow on turns, after all i recommend the one that is interest in performance , if you want to know more email me at 323and330@hotmail.com i live in sweden and i can read swedish just not good in writing ! ;) |
|
|
Rackans oxå, vad sugen man blir!!! Är det någon som har gått vidare och köpt dessa krängare? Var köper man och vad finns det för priser? Diesel-räsern |
|
|
Jodå, sugen var ordet. Men som sagt, var köper man detta? Och finns det till min bil? MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare! |
|
|
Beställ direkt från UUC Motorwerks i USA: Länk Länk $350. Finns bara till 3-serien (E36 och E46). |
|
|
Strunta i UUCs produkter! Kolla om Eibach (OCL Brorssons) eller H&R (Bilmodecenter) har till din bil istället. Alltid bättre att köpa på nära håll vid eventuella problem. /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.