|
|
|
|---|---|
The_Skygazer |
Hej, jag undrar lite hur kvaliten på Tv är när man både kör och står stilla. Hur är NAVI, är det bra? Berätta gärna om era erfarenheter |
|
Navin tycker jag är helt ok dock så saknar den en del finesser jämfört med en del eftermarknadssystem, det som irriterar mig mest är att systemet inte är dvd baserat så att man kunde klara sig på en skiva men det är ju fixat nu. Vad det gäller tv:n så försvinner bilden så fort bilen börjar rulla (går dock att ta bort denna spärr, lättare på bilar före -00 svårare efter). Har ej tagit bort spärren på min men vid stillastående är bilden riktigt bra om du har bra mottagningsmöjligheter, såg ett F1 lopp i somras när jag väntade i kö utanför Gothard tunneln:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Hej! Håller med föregående talare om navin. Den fungerar bra, men är aningen långsam ibland. Jag har en MKI, första versionen i min bil vilket bidrar till slöheten, men den gör jobbet bra. Min TV är inte spärrad men det är ovanligt med bra bild när man rör på sig. Funkar bra vid stillastående och i kö med god bildkvalitet. Skall man använda den under färd är nog en extern videokälla att föredra. anske kan man använda antennförstärkare för att få bättre vkalitet på bilden... Det finns nog en tråd om detta i Bilstereoforumet om du söker efter NAVI AND TV typ... /Hasse |
|
The_Skygazer |
tack så otroligt mycket för alla svar !! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.