|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter ett nytt avgassystem till bra pris. Motor Nord har ett för 4275:-. Någon som har erfarenhet av detta? Kanske någon som tom har monterat det på en Manuell 525i Touring -93? Förstår att livslängden inte är som original, men gick det bra att montera? Är det verkligen samma system till Sedan och Touring? Andra kommentarer? Tack på förhand! //Klas | |
|
Har kollat med "Raka Rör" och de påstår sig ha ett system, "dubbelt från katalysatorn och bakåt (helt system i en del) för 4300:- inkl. moms och mont.sats." som ska passa min bil. Någon som har erfarenhet av detta eller liknande "rostfria" avgassystem? /Klabban |
|
|
Vet en som monterat det på sin touring. Han har inte haft det så länge så jag kan inte säga något om hållbarheten , passformen var det dock inget fel på. Låter mysigt oxå....... MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Tack för svaret, låter lovande! Är systemet mkt "ljudligare" än original? Skälet till att jag vill byta system är att det nuvarande brölar som bara den! Inga hål alls, så jag antar att insatsen är kex... Det får gärna låta lite mysigt vid "kraftig" accelleration, men annars får det gärna vara så tyst som möjligt. Vet du om det faktum att systemet levereras i en del föranledde ngt strul med monteringen? Har för mig att systemen annars är tvådelade efter kat. MVH Klabban |
|
|
Finns en firma i Sunbyberg Avgasystemet den är värd att ringa..kolla katalogen ligger i sumpan Mariehäll dom bygger på plats om man vill |
|
|
Såg dom har hemsida Länk |
|
|
Widik.se har halvsats bakre för 1450kr till e34. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.