|
|
|
|---|---|
| Vart finns det att få tag i till BMW 740 E38? Jag har sett det på andra 7 serie bilar... | |
|
Kolla t.ex: Länk |
|
Svärd |
Jag håller på att göra egna. Gänga 10mm plexistav med M12-gängsnitt. Borra i en högintensiv lysdiod i var ände. Sen värma och böja runt något med samma diameter som lampglaset. Har inte fått mina diodrar ännu, men sen har jag tänkt sätta ringarna utanpå strålkastaren, runt själva glaset där det sitter en crome-ring nu. Kostat ca 40 kronor per ring... Fast på e38 sitter ju strålkastarna innanför ett annat glas... Fast då borde mina ringar bli ännu bättre. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
|
Intressant projekt svärd... Ta kort och visa när du är klar =) Mvh // Henke Bleifuss |
|
markus00 |
Precis samma lösning har jag gjort. Ser väldigt bra ut. Men tänk på att dioderna måste vara så högintensiva som möjligt 7000 mcd använder jag fungerar bra. //Markus ----- Min bil: Länk |
svardska |
julgranspynt! ;-) |
Svärd |
markus00: Har beställt från LaserOptronics... de har vart på väg från Kina sen i November, därför ligger projektet lite nere just nu!! Men jag beställde 7000 mcd. Hur har du förrästen kopplat dina?? Använder du något motstånd?? //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
|
markus00: Du har mail! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.